Stručni rad
UČIONICA U PRIRODI
Silvija Permoser
; OŠ Raka
Sažetak
Učitelji smo svjesni problema da djeca vani provode manje vremena nego u prošlosti i da je suvremeni način života utjecao na njihov motorički razvoj. Znamo da je priroda ta koja nam omogućuje život i pomaže nam da živimo. Djeca se vole igrati. Neka njihov životni svijet bude veliko igralište. Svatko tko je znatiželjan u prirodi pronalazi odgovore na svoja pitanja ZAŠTO. Ako mu u tome pomažemo i vodimo, usmjeravamo, dijete će u prirodi pronaći blago. Zato nastava u prirodi. Zato učionice izvan škole. Priroda je bogata učionica. Iskoristimo je i istražujmo s učenicima. Za brojna gradiva nastavu možemo organizirati u prirodi, gdje ćemo pronaći nastavna pomagala, ohrabrenje i pomoć. Nastavom u prirodi ćemo ujedno zadovoljiti njihovu osnovnu potrebu za kretanjem, njihov socijalni razvoj i motivaciju za učenje. Kretanje potiče razvoj mozga, pa učenici bolje čitaju, pišu i računaju. S učionicom u prirodi im na nenametljiv način približavamo zdrav način života.
Ključne riječi
priroda, kretanje, zdravlje, učenje, motivacija
Hrčak ID:
241425
URI
Datum izdavanja:
21.8.2020.
Posjeta: 1.400 *