Stručni rad
PROJEKT ASISTENT – NOVA ULOGA
Iva Kaplan
; Gimnazija in srednja šola Kočevje
Sažetak
U okvirima natječaja »Asistent« ministarstva obrazovanja za jednu godinu smo zaposlili asistenta. Njegova glavna uloga bila je prisutnost na časovima nastave s namjerom pružiti dodatnu stručnu pomoć učeniku, koji je imao veće poteškoće. Rezultati ovog eksperimenta bili su pozitivni i doprinijeli su poboljšanju školske klime. Uveli smo nove oblike druženja za učenike na školi. U razredu su bili različiti učenici, koji su preko pozitivnog uzora, a da ta osoba nije klasična obrazovno-odgojna autoriteta, brže i lakše usvojili neke društvene norme i pravila u odnosima preko asistenta.Pomno smo uvodili različite aktivnosti da ne bi zbog prisutnosti asistenta u razredu došlo do stigmatizacije učenika odnosno razreda. Rezultati rada su bili suprotni našim bojaznima: prisutnost asistenta na školi bila je poželjna. Postao je »domaćin« u školskoj knjižnici, kamo su za vrijeme glavnog školskog odmora dolazili u posjetu učenici cijele škole.. S novom ulogom druženja, školski prostor dobiva drugu ulogu i ponekad je lakše izdržati i na časovima i zbog ove komponente.
Ključne riječi
asistent – nova uloga, klima, prihvaćenost, školski prostor
Hrčak ID:
246218
URI
Datum izdavanja:
1.1.2021.
Posjeta: 771 *