Market-Tržište, Vol. 32 No. 2, 2020.
Prethodno priopćenje
https://doi.org/10.22598/mt/2020.32.2.205
Atletski izgled prodajnog osoblja: kupuju li muškarci više od muškarca?
Raju Rosha
; Department of Commerce and Management, Tara Vivek College Gajjanmajra
Navdeep Kaur
; Department of Business Administration, Guru Nanak Dev Engineering College
Sažetak
Svrha – Rad empirijski istražuje utjecaj tjelesnog isticanja (prodajnog osoblja s vidljivim trbušnim mišićima – pločicama zaposlenih u prodavaonicama dodataka prehrani i nutraceutike) na ponašanje muškaraca kao potrošača. Provedeno je istraživanje iz prve ruke kako bi se istražio utjecaj modela korištenih u oglašavanju “koji su imali vidljive trbušne mišiće - pločice i držali kutije s dodacima prehrani” na kupovinu kupaca.
Metodološki pristup – Kako bi se istražilo na koji način ispitanici reagiraju na različite podražaje, u prikupljanju podataka korištena je eksperimentalna metoda istraživanja s tehnikama promatranja. Podaci su analizirani pomoću IBM SPSS 21, a prikupljeni su primjenom tehnike zonskog uzorkovanja u 12 maloprodajnih prodavaonica dodataka prehrani iz različitih gradova i sela u Indiji od 1. studenog 2019. do 15. siječnja 2020. Uzorak se sastojao od 24 muška zaposlenika maloprodajnih prodavaonica dodataka prehrani i 40 muških kupaca koji su kupili te dodatke.
Rezultati – Istraživanje empirijski otkriva pozitivan utjecaj tjelesnog isticanja (prodavača s vidljivim trbušnim mišićima – pločicama koji rade u prodavaonicama dodataka prehrani i nutraceutike) na ponašanje muških kupaca i podržavaju činjenicu da postoji statistički značajna razlika u oglašavanju između razine preferencija kupaca ovisno o prisutnosti i odsutnosti modela “s trbušnim mišićima koji drže kutije s dodacima prehrani”.
Ograničenja – Područje istraživanja bilo je ograničeno samo na Indiju. Veći bi uzorak možda pružio jasniju sliku procjene. Mogu postojati i druge varijable koje bi trebalo uzeti u obzir u budućim empirijskim istraživanjima jer se ne može isključiti značajan utjecaj drugih čimbenika.
Doprinos – Prema saznanjima autora, ne postoji istraživanje usmjereno na ovakvo ponašanje potrošača u Indiji. Zbog toga je ovaj članak nov i koristan za znanstvenu zajednicu u tom području istraživanja. Prijašnja su istraživanja potvrdila utjecaj oblika tijela i atletskog izgleda ženskog prodajnog osoblja na obrasce potrošnje, dok je malo poznato o interakcijama muškaraca s muškim prodajnim osobljem.
Ključne riječi
atletski izgled; prodajno osoblje; prodavaonice dodataka prehrani; muškarci kao potrošači; obrasci potrošnje;
Hrčak ID:
250264
URI
Datum izdavanja:
11.1.2021.
Posjeta: 1.769 *