Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

https://doi.org/10.32728/mo.15.1.2020.06

SOCIJALNA KOMPETENTNOST U RANOJ I PREDŠKOLSKOJ DOBI

Martina Župančić orcid id orcid.org/0000-0002-1027-1344 ; Samobor Republika Hrvatska
Alen Hasikić orcid id orcid.org/0000-0003-2234-9556 ; Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilište Jurja Dobrile u Puli Republika Hrvatska


Puni tekst: hrvatski pdf 84 Kb

str. 111-122

preuzimanja: 2.866

citiraj


Sažetak

U radu se determinira konstrukt socijalne kompetencije s gledišta različitih autora. Rezultati raznih istraživanja pokazali su da djeca s razvijenom socijalnom kompetencijom ostvaruju bolje akademske rezultate i imaju veće samopouzdanje. Stoga se u radu tumači važnost odgojno-obrazovnih radnika i uloga obitelji u razvijanju socijalnih kompetencija djece predškolske dobi. Uz to, u radu su prikazana recentnija istraživanja socijalne kompetencije u odnosu na rodne razlike i sociometrijski status i prijateljstvo.

Ključne riječi

socijalna kompetencija, odgojno-obrazovni radnik, uloga obitelji.

Hrčak ID:

251960

URI

https://hrcak.srce.hr/251960

Datum izdavanja:

9.2.2021.

Posjeta: 4.935 *