Stručni rad
Stajališta odgajatelja o aktivnim likovnim metodama i oblicima rada na osnovi profesionalnog razvoja
Uroš Klobas
; Center za usposabljanje Elvira Vatovec Strunjan, Slovenija
Sažetak
Za aktivno uključivanje djeteta, uspješno usvajanje likovnih znanja, vježbanje likovnih kreativnosti i motivacije za rad u odgojno-obrazovnom procesu, moramo kao odgajatelji odabrati metode i oblike rada koje potiču dječiju kreativnost i interes. Dječja primarna želja je otkrivati novo, aktivno stvarati, u smislu razvoja svih razvojnih t.j. likovnih potencijala. Istraživanjem smo imali namjeru utvrditi kakvo je stajalište odgajatelja o upotrebi metode u obliku rada, koje potiču aktivno sudjelovanje odnosno participaciju djece u likovnim aktivnostima u odnosu na njihovo uključivanje u različite sadržaje u okviru profesionalnog razvoja. Podatke smo dobili preko online upitnika, kojeg su ispunjavali odgajatelji nekih priobalnih vrtića. Iskazalo se, da su odgajatelji donijeli jedinstveni stav prema pozitivnoj učinkovitosti primjene metoda u obliku rada koji omogućava aktivno uključivanje djece u odgojno-obrazovni proces.
Ključne riječi
likovna metode, profesionalni razvoj, odgojno-obrazovni proces, odgajatelji, participacija
Hrčak ID:
254547
URI
Datum izdavanja:
2.5.2021.
Posjeta: 883 *