Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

SURADNIČKO UČENJE ¬- JE LI TO UOPĆE JOŠ AKTUALNO?

Marija Ostovršnik Lilija ; OŠ Antona Aškerca Velenje, Slovenija


Puni tekst: hrvatski pdf 355 Kb

str. 545-552

preuzimanja: 206

citiraj


Sažetak

Dijalog između sudionika, dopuštanje drugačijeg mišljenja ili strategije rješavanja problema, uspoređivanje i dogovaranje, davanje jasnih uputa i struktura za rad te analiza procesa učenja važni su za uspješno učenje. Pozitivno ozračje, veću motivaciju za učenje i odgovornost jednih za druge postižemo ako u proces učenja ugradimo što više oblika suradničkog učenja i slijedimo principe formativnog praćenja nastave, koji se u naše škole uvode posljednjih godina. Formativno praćenje se, za razliku od klasične nastave, produbljuje u učenikov proces učenja i osnažuje ga za samostalno učenje.

Ključne riječi

suradnja, formativno praćenje, aktivna uloga djece.

Hrčak ID:

263651

URI

https://hrcak.srce.hr/263651

Datum izdavanja:

1.11.2021.

Posjeta: 670 *