Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

KNJIGA KAO SREDSTVO ZA RAZGOVOR O RAZLIČITIM PROBLEMIMA UČENIKA

Natalija Šraml ; Šolski center Novo mesto, Slovenija


Puni tekst: hrvatski pdf 244 Kb

str. 53-61

preuzimanja: 462

citiraj


Sažetak

U ovom članku predstavlja se način čitanja i razgovora o knjizi, kako bi nastavnik mogao pomoći učenicima u rješavanju različitih manjih ili većih životnih problema. Ovaj način rada može se nazvati biblioterapija koja slijedi pojedine faze i stavlja naglasak na literarnu obradu literarnog teksta. Na kraju je dodan praktičan primjer obrade literarnog djela slovenske autorice Dese Muck Lažljiva Suzi koje je također prevedeno na hrvatski jezik. Učenici prvog razreda srednje škole knjigu su pročitali kući, a u školi sadržaj interpretirali po koracima biblioterapije. Razgovor o knjizi činio im se zanimljiv i uspješno su razgovarali o problemima kako bi naučili svoje slične probleme sprečavati ili rješavati.

Ključne riječi

razgovor o knjizi, lektira, problemi mladih, biblioterapija

Hrčak ID:

265223

URI

https://hrcak.srce.hr/265223

Datum izdavanja:

1.2.2022.

Posjeta: 1.428 *