Stručni rad
ORIJENTACIJA – MREŽA
Marjanca Dolenc
; Osnovna škola dr. Jožeta Pučnika Črešnjevec
Sažetak
Orijentacija predstavlja vrlo važan pojam s kojim se susrećemo u sklopu svakog predmeta. Učenici 1. razreda uče o orijentaciji u prostoru, na listu, tijelu, u bližoj okolici škole, te u vezi s tim uče koristiti različite pojmove (na, ispod, izvan, iznutra, lijevo, desno, gore, ispod itd.). U 1. razredu potrebno je jako dobro utvrditi orijentaciju na listu i u prostoru. Praksa je pokazala da djeca prilikom polaska u školu uglavnom imaju usvojene, utvrđene pojmove, kao što su lijevo-desno, gore-dolje, izvana, iznutra i sl., dok je orijentacija na listu odnosno u bilježnici još uvijek prilično neusvojena. Učenici imaju poteškoća s pisanjem u bilježnice, posebno u bilježnice s linijama i bilježnice s kvadratićima. Znatan broj učenika, unatoč demonstriranju, ne zna kako pravilno okrenuti bilježnicu, gdje početi pisati. Učenici često ispuštaju stranice u bilježnicama, nemaju osjećaj za izostavljanje određenog broja kvadratića (npr. tijekom računanja, kada pređu u drugi red...), redaka, pa se učitelj mora jako potruditi i neprekidno ih upozoravati na ispravnu orijentaciju u bilježnici i prostoru.
Ključne riječi
Hrčak ID:
268004
URI
Datum izdavanja:
1.2.2022.
Posjeta: 747 *