Prethodno priopćenje
https://doi.org/10.21464/mo.28.2.7
Stavovi učitelja o korištenju pametne ploče u nastavi Prirode i društva
Ines Kovačić
orcid.org/0000-0001-8929-1614
; Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Hrvatska
Marina Čović
; Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Hrvatska
Sažetak
U radu se prikazuju rezultati istraživanja o korištenju pametne ploče u nastavi Prirode i društva te stavova učitelja o uporabi informacijske i komunikacijske tehnologije (IKT) u podučavanju tih nastavnih sadržaja. Istraživanje je provedeno putem online upitnika koji je bio poslan u škole u Hrvatskoj tijekom školske godine 2015/2016. Ukupno 104 učitelja iskazalo je svoje stavove: 65 učitelja iz škola bez pametne ploče, a 39 iz škola u kojima koriste pametnu ploču. Rezultati ukazuju na češću uporabu IKT u školama s pametnom pločom u usporedbi sa školama bez nje. Učitelji pametnu ploču i računala najčešće koriste jednom do dva puta tjedno, a DVD jednom tjedno. Rezultati također pokazuju pozitivne stavove učitelja o uporabi tehnologije za povećanje motivacije učenika i njihovih postignuća. Nalazi istraživanja ukazuju na kontinuiranu edukaciju usmjerenu na rad s pametnom pločom te tehničku podršku kao ključne za inovativnu nastavu. Buduća istraživanja trebala bi analizirati korištenje tehnologije u svim školama u Republici Hrvatskoj.
Ključne riječi
informacijska i komunikacijska tehnologija; pametna ploča; nastava; Priroda i društvo
Hrčak ID:
271356
URI
Datum izdavanja:
25.1.2022.
Posjeta: 2.259 *