Stručni rad
MATEMATIKA NA DRUGAČIJI NAČIN ZA NAJMLAĐE
Sonja Gregurić
; Osnovna šola Frana Roša Celje
Sažetak
Djeca predškolske dobi u vrtiću imaju mnogo mogućnosti za učenje matematike i to se često javlja kao aktivnost u vrtićima jer nas matematika prati posvuda. Važno je djeci omogućiti takve aktivnosti u vrtiću, gdje će moći vježbati matematiku kako u igricama tako i u raznim dnevnim aktivnostima. Područje matematike može se uključiti u širok raspon aktivnosti. Ove aktivnosti potiču dijete na stjecanje novih iskustava, vještina i znanja o raznim matematičkim sadržajima u igri ili raznim svakodnevnim zadacima. Na taj način dijete uči i razlikuje što je veliko, a što malo, što je više, a što manje, također razlikuje po čemu su stvari slične, a po čemu se stvari međusobno razlikuju, uči o različitim oblicima i zna ih razlikovati. jedni od drugih., uči i uči različite simbole, uči pojmove sprijeda, straga, prije i poslije. Dijete kroz igru uči i uči matematiku na zanimljiv način. On sam to ne doživljava kao „učenje“ jer se sve događa kroz igru, na zanimljiv i razigran način za dijete. Sa stečenim iskustvom dijete uči da određene zadatke i svakodnevne probleme lakše rješava ako koristi različite strategije matematičkog učenja. Dijete sa zadovoljstvom uči i uči matematiku, sretno je kada nađe određeno rješenje i traži nove situacije koje mu predstavljaju izazov u učenju matematike.
Ključne riječi
Hrčak ID:
278577
URI
Datum izdavanja:
26.8.2022.
Posjeta: 1.473 *