Stručni rad
UČENJE I AUTOMATIZACIJA TABLICE MNOŽENJA (FAKTORI 1-10)
Adrijana Skok
; Osnovna škola Franceta Bevka Tolmin
Sažetak
Dobra automatizacija tablice množenja nužna je za nesmetano usvajanje složenijih matematičkih sadržaja tijekom cjelokupnog višegodišnjeg obrazovanja. S vještinom brzog prisjećanja odnosno prizivanja sjećanja o umnošcima susrećemo se i kasnije na svakom koraku. U ovom članku predstavljam primjer dobre prakse usvajanja i automatizacije tablice množenja kod učenika trećih razreda. U svrhu učenja i automatizacije tablice množenja pripremili smo niz zanimljivih aktivnosti i igara koje su učenici izvodili tijekom nastave, izvan nastave i u svom kućnom okruženju. Igre i aktivnosti koje su uključivale zanimljivo uvježbavanje tablice množenja uz istodobnu uporabu više osjetila značajno su pridonijele automatizaciji tablice množenja jer je većina uključenih učenika trećih razreda poboljšala razinu njene automatizacije.
Ključne riječi
Tablica množenja (faktori 1-10), učenici trećih razreda (trećaši), aktivnosti i didaktičke igre
Hrčak ID:
281187
URI
Datum izdavanja:
26.8.2022.
Posjeta: 705 *