Stručni rad
https://doi.org/10.22598/zefzg.2022.2.119
Značaj simulacije trgovanja dionicama u obrazovanju za investicijsku analizu
Lidija Dedi
orcid.org/0000-0003-2964-198X
; Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska
Silvije Orsag
; Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska
Sažetak
Simulacijske igre sastavni su dio mnogih financijskih kolegija, omogućavaju učenje kroz iskustvo, povećavaju interes studenata za nastavno gradivo, potiču natjecateljski duh, a uključuju i nagrađivanje. Rad prikazuje rezultate istraživanja o mišljenjima i stavovima studenata o igri simulacije trgovanja na „Virtualnoj burzi“. U istraživanju je sudjelovalo 55 od 126 (43,65 %) studenata. Rezultati pokazuju da većina studenata smatra da je sudjelovanje u igri vrlo korisno (34,55 %) ili korisno (56,36 %), da je sudjelovanje u projektu potaknulo 80 % njih na razmišljanje o trgovanju dionicama u stvarnom svijetu, ali i da ima prostora za unapređenje, posebno u dijelu koji se odnosi na motivaciju za učenje i angažiranost na projektu.
Ključne riječi
simulacijska igra; virtualno trgovanje; investicijska analiza; obrazovanje
Hrčak ID:
290290
URI
Datum izdavanja:
4.1.2023.
Posjeta: 766 *