Stručni rad
ČITALAČKO TAKMIČENJE – POTICAJ ZA UČENJE ENGLESKOG JEZIKA
Nataša Šulin
; Srednja zdravstvena in kozmetična šola Maribor
Sažetak
Cilj ovog rada bio je ispitati dobrobiti čitanja strane (engleske) literature u svrhu učenja i usvajanja stranog jezika kod srednjoškolaca. Prije svega željeli smo se fokusirati na prednosti takozvanog ekstenzivnog čitanja i engleskih čitalačkih takmičenja, na kojima u velikom broju svake godine sudjeluju učenici naše škole. Knjige su obično tanke, jednostavne i dosta interesantne, pa tako prikladne za učenike različitih jezičnih sposobnosti. Među ovogodišnjim natjecateljima-čitačima odlučili smo sprovesti anketu da bi saznali iz prve ruke dali ih ima, odnosno koje su koristi sudjelovanja na takvom takmičenju. Upitnik odnosio se na čitalačke navike ispitanika i utjecaje takmičenja na njihove jezičke vještine i motivaciju. Rezultati su pokazali niz pozitivnih učinaka takvih natjecanja, od usvajanja novog vokabulara, boljih čitalačkih i ostalih vještina, pa do većeg samopouzdanja, ali što je najvažnije, primijećen je veći interes za čitanje općenito.
Ključne riječi
čitanje, prednosti, srednjoškolci, strana literatura, upitnik
Hrčak ID:
294896
URI
Datum izdavanja:
1.7.2023.
Posjeta: 398 *