Izvorni znanstveni članak
Uloga odgojitelja u pričanju priče
Josipa Siketić
Tamara Turza-Bogdan
; Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Čakovec – Zagreb
Sažetak
U radu se polazi od važnosti pričanja priče za razvoj rane pismenosti u dječjem vrtiću. Prikazuju se rezultati istraživanja koje je provedeno na uzorku od 348 ispitanika. Cilj istraživanja bio je dobiti uvid u odgojiteljeve kompetencije pričanja priča. Pritom se nastojalo utvrditi na koji način odgojitelji pričaju priče djeci i uključuju li djecu u takvu aktivnost te koje aktivnosti provode nakon pričanja priča i kako ih provode. Deskriptivna analiza rezultata pokazala je da odgojitelji u velikoj mjeri pričaju priče koristeći se različitim rekvizitima i poticajima za pričanje. Na temelju dobivenog uvida predlažemo buduća istraživanja u smjeru analize dječjega diskursa i odgojiteljskih kompetencija u razvoju rane pismenosti.
Ključne riječi
dječji vrtić; odgojitelji; pričanje priča; rana pismenost
Hrčak ID:
296910
URI
Datum izdavanja:
28.12.2022.
Posjeta: 1.200 *