Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

Razvijanje govornog nastupa s elementima formativnog praćenja u 1. razredu osnovne škole

Tamara Biderman ; Osnovna škola Tone Okrogar Zagorje ob Savi


Puni tekst: hrvatski pdf 332 Kb

str. 173-179

preuzimanja: 122

citiraj


Sažetak

U radu je predstavljen i opisan model razvoja govornog nastupa s elementima formativnog praćenja, koji je proveden u 1. razredu osnovne škole. Radi se o modelu u kojem učenici u pet koraka samostalno uče kako se pripremiti za govorni nastup. Osim ciljeva učenja, razvijaju i druge važne kompetencije – kako osmisliti svoje učenje, kako razviti procese samostalnog učenja i odgovornosti za učenje, kako biti kritičan prema sebi i drugima i tražiti poboljšanja. Članak je namijenjen nastavnicima razredne nastave kao i nastavnicima slovenskog jezika na predmetnoj nastavi, koji mogu model uspješno uvesti na predmetnu razinu uz nekoliko nadogradnji i proširenja.

Ključne riječi

formativna pedagogija, jezična nastava slovenskog jezika, model učenja govornog nastupa

Hrčak ID:

303065

URI

https://hrcak.srce.hr/303065

Datum izdavanja:

1.7.2023.

Posjeta: 635 *