Stručni rad
VIRTUALNA EKSKURZIJA KAO UČENJE MEĐU VRŠNJACIMA
Tomaž Pozne
; Osnovna škola Angela Besednjaka, Celjska ulica 11, Maribor
Sažetak
Raznolik sadržaj internetskih aplikacija omogućuje učenicima pripremu i provođenje zanimljivih virtualnih izleta tijekom nastave geografije. Budući da učenici devetog razreda na kraju školske godine dobro poznaju svih pet slovenskih regija, prije izvođenja završnih ekskurzija za mlađe učenike, mogu na drugačiji način, na svim razinama predstaviti unaprijed određeni program. Plan puta, ciljevi učenja koje će postići i metode rada koje će koristiti, prezentiraju im se u virtualnom obliku. Virtualna ekskurzija se izvodi u obrazovni online aplikaciji Padlet, gdje učenici preuzimaju ulogu voditelja putovanja. Pripremaju i provode aktivnosti za cjelodnevni program izleta. U specifičnim bojama planiraju mjesto polaska i dolaska, pet (prema programu) obilazaka lokalnih znamenitosti, dva zaustavljanja za odmor i jedno zaustavljanje za ručak u odabranom restoranu, te dvije aktivnosti koje će učenici izvoditi na terenu. Cjelokupna planirana trasa i sve aktivnosti za učenike, ucrtana je na online geografskoj karti.
Svrha virtualne ekskurzije je međuvršnjačko učenje, kao prijenos znanja između starijih i mlađih učenika, razvoj novih obrazovanih modela koji doprinose boljim odnosima među mladima i izvrsna uvodna motivacija za destinaciju na koju putuju.
Ključne riječi
Hrčak ID:
303168
URI
Datum izdavanja:
1.7.2023.
Posjeta: 346 *