Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

PROVEDBA PRAKTIČNE NASTAVE SESTRINSTVA NA ODJELU ZA TRAUMATOLOGIJU UKC MARIBOR

Nataša Rotar ; Srednja zdravstvena i kozmetička škola Maribor


Puni tekst: hrvatski pdf 123 Kb

str. 305-308

preuzimanja: 106

citiraj


Sažetak

Stjecanje vještina i kompetencija za profesiju medicinskog tehničara u kliničkom okruženju ključno je za usvajanje već stečenog znanja u simuliranom školskom okruženju. Studenti su suočeni sa stvarnim sestrinskim problemima koji se stalno mijenjaju. Dolaze u kontakt sa svim dobnim skupinama od beba, djece, adolescenata, odraslih i naravno starijih osoba. Osjećaji učenika pri prvom kontaktu s oboljelima vrlo su različiti. Velika većina učenika sposobna je povezati znanja stečena u simuliranom školskom okruženju sa stvarnim kliničkim okruženjem. Neki učenici smatraju da je ovo zanimanje jako teško i ne vide se u ovom zanimanju u budućnosti. Neki studenti, međutim, ne znaju kako iskoristiti svoje stečeno znanje u kliničkom okruženju jer nemaju samopouzdanja ili ih koči pomisao da su očekivali nešto drugačije. Bez obzira kojoj skupini studenti pripadaju, nastavnik praktične nastave ključan je za optimalnu povezanost škole i kliničkog okruženja.

Ključne riječi

sestrinstva, praktična nastava, student, nastavnik praktične nastave

Hrčak ID:

303190

URI

https://hrcak.srce.hr/303190

Datum izdavanja:

1.7.2023.

Posjeta: 330 *