Stručni rad
ZNAČENJE KRASOPISA U OSNOVNOJ ŠKOLI U VREMENU DIGITALIZACIJE
Boštjan Groznik
; Osnovna škola Angela Besednjaka, Maribor
Sažetak
Naš svijet zasićen je digitalnom tehnologijom. Digitalizacija našeg svakodnevnog života iz njega gotovo je potpuno izbacila pisanje rukom. Poglavito je da učitelji budu svjesni negativnih posljedica povezanih s time, jer ih današnjica neumoljivo donosi sa sobom. Smatram kako je važno u školi učenicima ponuditi djelatnosti pomoću kojih budimo oduševljenje pisanjem rukom. Naime rukopis, a posebice krasopis, dokazano razvija koncentraciju, ustrajnost, strpljenje te sposobnost vizualizacije, dok čak i omogućava lakše generiranje ideja. U svom radu opisat ću tehnički dan u 5. razredu osnovne škole, tokom kojeg su učenici vježbali kaligrafiju odnosno krasopis. Predstaviti ću i sve aktivnosti, uratke i evaluaciju učenika, koja je potvrdila kako primjerenim pristupom te odgovarajućim aktivnostima, postižemo pozitivan odaziv čak i kod učenika »ovisnim« od tehnologije.
Ključne riječi
kaligrafija, pisanje rukom, motivacija, digitalizacija
Hrčak ID:
303356
URI
Datum izdavanja:
1.7.2023.
Posjeta: 396 *