Stručni rad
KAKO MOTIVIRATI UČENIKE NA TJELESNO VJEŽBANJE? - POGLED IZ KUTA PSIHOLOGA
Tomislav Gundić
; Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
izv. prof. dr. sc. Nina Pavlin-Bernardić
; Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
Sažetak
Učenike bi trebalo motivirati na redovitu tjelesnu aktivnost zbog brojnih pozitivnih posljedica po tjelesni razvoj i zdravlje, no i zbog mnogih pozitivnih psihičkih posljedica. U radu su raspravljeni ovi faktori, a nakon toga je dan pregled načina na koje učitelji mogu potaknuti djecu na više tjelesne aktivnosti, ali i educirati njihove roditelje, u skladu sa suvremenim spoznajama istraživanja iz područja psihologije sporta i psihologije obrazovanja.
Ključne riječi
tjelesno vježbanje, motiviranje na vježbanje, psihičke posljedice vježbanja
Hrčak ID:
308722
URI
Datum izdavanja:
1.11.2023.
Posjeta: 555 *