Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

KAKO MOTIVIRATI UČENIKE NA TJELESNO VJEŽBANJE? - POGLED IZ KUTA PSIHOLOGA

Tomislav Gundić ; Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
izv. prof. dr. sc. Nina Pavlin-Bernardić ; Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu


Puni tekst: hrvatski pdf 183 Kb

str. 129-133

preuzimanja: 207

citiraj


Sažetak

Učenike bi trebalo motivirati na redovitu tjelesnu aktivnost zbog brojnih pozitivnih posljedica po tjelesni razvoj i zdravlje, no i zbog mnogih pozitivnih psihičkih posljedica. U radu su raspravljeni ovi faktori, a nakon toga je dan pregled načina na koje učitelji mogu potaknuti djecu na više tjelesne aktivnosti, ali i educirati njihove roditelje, u skladu sa suvremenim spoznajama istraživanja iz područja psihologije sporta i psihologije obrazovanja.

Ključne riječi

tjelesno vježbanje, motiviranje na vježbanje, psihičke posljedice vježbanja

Hrčak ID:

308722

URI

https://hrcak.srce.hr/308722

Datum izdavanja:

1.11.2023.

Posjeta: 476 *