Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

https://doi.org/10.15516/cje.v25i3.4797

Povezanost nastavne i istraživačke djelatnosti sveučilišta iz perspektive vanjskoga vrednovanja kvalitete

Irena Petrušić ; Agency for Science and Higher Education
Anita Čeh Časni ; University of Zagreb, Faculty of Economics and Business


Puni tekst: engleski PDF 12 Kb

str. 947-976

preuzimanja: 129

citiraj

Puni tekst: hrvatski pdf 297 Kb

str. 947-976

preuzimanja: 158

citiraj


Sažetak

Cilj je rada istražiti odnose između devet institucijskih dimenzija kvalitete kako bi se utvrdio međusobni utjecaj svake od njih. Pri tome se kvantitativno analiziraju korelacije 9 dimenzija kvalitete u 78 institucija uz upotrebu Pearsonove korelacijske matrice. Rezultati pokazuju da su dimenzije kvalitete poučavanja međusobno povezane, upravo kao i dimenzije istraživanja. Takvi rezultati sugeriraju jasno razdvajanje nastavnoga i istraživačkoga obilježja institucija u nacionalnom kontekstu. Međutim, analiza pokazuje i da je odgovarajući broj i kvalifikacije nastavnika i dobar prediktor kvalitete obje aktivnosti sveučilišta - nastave i istraživanja. Rezultati ovoga istraživanja doprinose boljem razumijevanju povezanosti institucijskih dimenzija kvalitete, posebice onih koje se odnose na kvalitetu nastave i istraživanja. Ujedno, istraživanje predstavlja i doprinos raspravi o ulozi istorazinske procjene u postupcima vanjskoga vrednovanja kvalitete.

Ključne riječi

istorazinska procjena; istraživanje; nastava; nastavnici; osiguravanje kvalitete; visoko obrazovanje

Hrčak ID:

309699

URI

https://hrcak.srce.hr/309699

Datum izdavanja:

28.9.2023.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 702 *