Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

POTENCIJAL PEDAGOŠKOG SAVJETOVANJA U RADU S UČITELJIMA

Martin Hadelan ; Osnovna škola Veliki Bukovec 


Puni tekst: hrvatski pdf 664 Kb

str. 14-19

preuzimanja: 206

citiraj


Sažetak

Unaprjeđivanje kvalitete odgojno-obrazovnog procesa jedan je od temeljnih poslova svakog pedagoga. U okvirima pedagoškog djelovanja, rad i suradnja s učiteljima predstavljaju važan preduvjet za ostvarivanje napretka kvalitete. Pedagog, između ostalog, s učiteljima ostvaruje suradnju putem praćenja ili opservacije nastave. Potencijal pedagoškog savjetovanja učitelja određuje se upravo u momentu analize i razgovora o nastavi, gdje učitelj kao tražitelj savjeta ulazi u proces ponovnog učenja putem kojeg ga se vodi do samoobrazovanja i potiče na pedagoško djelovanje, a sve u svrhu ostvarivanja promjena u nastavi radi njezinog unaprjeđivanja.

Ključne riječi

pedagog, savjetodavno djelovanje, praćenje nastave, suradnja s učiteljima

Hrčak ID:

310032

URI

https://hrcak.srce.hr/310032

Datum izdavanja:

1.3.2024.

Posjeta: 618 *