Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

https://doi.org/10.36978/cte.7.2.6

Praktične aktivnosti u nastavi Tehničke kulture

Antonija Jurić ; O.Š. Meje, Split, Hrvatska
Stjepan Kovačević orcid id orcid.org/0000-0002-7523-4632 ; Prirodoslovno-matematički fakultet Sveučilišta u Splitu, Split, Hrvatska *

* Dopisni autor.


Puni tekst: hrvatski pdf 1.482 Kb

str. 46-65

preuzimanja: 444

citiraj


Sažetak

Zadaća svakog učitelja Tehničke kulture je osigurati da učenici steknu tehnička znanja, vještine i sposobnosti koje će moći primijeniti u svakodnevnom životu. Obzirom na dinamiku razvoja tehnike i tehnologije to često zahtjeva prilagodbu nastavnih sadržaja i metoda poučavanja interesima i potrebama učenika. Rad istražuje nekonvencionalne načine realizacije praktičnih aktivnosti u nastavi Tehničke kulture te daje četiri konkretna primjera osmišljavanja i realizacije praktičnih aktivnosti u praksi. Rezultati istraživanja ukazuju da su učenici visoko motivirani za praktične aktivnosti u Tehničkoj kulturi te da praktične aktivnosti pozitivno utječu na ostvarivanje ishoda učenja Tehničke kulture.

Ključne riječi

tehnička kultura; učitelji tehničke kulture; praktične aktivnosti; ishodi učenja

Hrčak ID:

311606

URI

https://hrcak.srce.hr/311606

Datum izdavanja:

18.12.2023.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 813 *