Stručni rad
UMJETNIČKA DJELA VELIKIH MAJSTORA KAO MOTIVIRAJUĆI ČIMBENIK U POUČAVANJU LIKOVNE UMJETNOSTI
Mateja Marčun
; Osnovna šola Križe, Slovenija
Sažetak
U post-covidnom razdoblju kada učitelji vide promjene ili deficite učenika na društvenoj razini, kao sve veću prisutnost socijalne izolacije, isključenosti, usamljenosti, depresije, kulturne aktivnosti jedan su od načina promicanja kognitivnog i društvenog razvoja. Kroz to možemo utjecati na kvalitetu života ne samo pojedinog učenika, već i njegove obitelji i uže okoline, jer emocionalno osjetljivo dijete nesvjesno utječe i na osjećaje svoje bliske i udaljene okoline. I umjetnost je ta koja nas uvijek dotiče na emocionalnoj razini. Kako pobuditi emocije i dodirnuti ih jednim učenikom, jedan je od zadataka likovne umjetnosti u školi, jer je samo emocionalno osjetljivo dijete otvoreno vizualnoj i umjetničkoj kulturi, koju zatim nosi u svoj život.
Ključne riječi
umjetnost, emocije, motivacija, društveni razvoj, samoaktivnost, zdrav život
Hrčak ID:
312984
URI
Datum izdavanja:
1.3.2024.
Posjeta: 420 *