Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

Napredna analiza komunikacijskih profila tvrtki na društvenim mrežama korištenjem tehnika složene vizualizacije i analize socijalnih mreža (SNA)

Mihaela Čudina
Leo Mršić
Robert Kopal


Puni tekst: hrvatski pdf 660 Kb

str. 141-152

preuzimanja: 201

citiraj


Sažetak

Predstavljeno znanstveno istraživanje bavi se područjem napredne analize komunikacijskih profila tvrtki na društvenim mrežama korištenjem tehnika složene vizualizacije i analize socijalnih mreža (SNA) kao temelja za pružanje poslovno vrijednih uvida sadržanih i anonimiziranim porukama (postov) na društvenim mrežama između tvrtki iz odabranih industrija i njihove društvene zajednice. Za izdvajanje i analizu poruka korištene su poruke s Twitter mreže. Ovo se istraživanje oslanja na činjenicu da se mnogi sustavi i tvrtke iz stvarnog svijeta mogu promatrati kao mreže čvorova sa dinamikom koja seže dublje od socijalne razine, te da je moguće provesti analizu pažljivim promatranjem tih mreža i kroz to omogućiti poslovno vrijedne uvide u njihove karakteristike ponašanja.

Ključne riječi

Analiza društvenih mreža, Gephi, SNA, Twitter, digitalna zajednica, komunikacijski profili, monetizacija podataka

Hrčak ID:

314627

URI

https://hrcak.srce.hr/314627

Datum izdavanja:

19.12.2023.

Posjeta: 511 *