Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

Komunikacijske strategije brendiranja na primjeru pića Pipi

Nikolina Borčić


Puni tekst: hrvatski pdf 1.553 Kb

str. 48-65

preuzimanja: 162

citiraj


Sažetak

Rad se bavi prikazom elemenata modela komuniciranja u svrhu stvaranja osobnosti brenda.
Taj se model temelji na personifikaciji brenda kao ključnoj strategiji koja se potom realizira
kroz model prijenosa značenja te storytellingom ili pripovijedanjem. Model je prikazan kroz tri
razine analize, prva razina analize uključuje metodu opisnog tipa studije slučaja kojom se prikazuju
karakteristike Pipi Duge Čarape autorice Astrid Lindgren prema kojoj je piće Pipi dobilo
ime, potom analizu sadržaja komunikacije proizvoda Pipi na simptomatičnom uzorku objava
na društvenoj mreži Instagram te u konačnici analizu sadržaja medijskih tekstova na temu
proizvoda Pipi. Rezultati analize ukazuju na djelomičnu sadržajnu podudarnost između osobnosti
protagonistice priče Astrid Lindgren i protagonista u personificiranoj komunikaciji pića
Pipi. Korporativna komunikacijska strategija je pritom obogaćena raznolikim protagonistima
osobnosti pića Pipi kojima se stvara inovativan i originalan sadržaj, koji je kao takav prepoznat
i kroz medijske tekstove.

Ključne riječi

korporativna komunikacija, strategije brendiranja, storytelling, analiza medijskih tekstova

Hrčak ID:

318017

URI

https://hrcak.srce.hr/318017

Datum izdavanja:

18.6.2024.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 425 *