Prethodno priopćenje
Komunikacijske strategije brendiranja na primjeru pića Pipi
Nikolina Borčić
Puni tekst: hrvatski pdf 1.553 Kb
str. 48-65
preuzimanja: 162
citiraj
APA 6th Edition
Borčić, N. (2024). Komunikacijske strategije brendiranja na primjeru pića Pipi. Communication Management Review, 09 (01), 48-65. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/318017
MLA 8th Edition
Borčić, Nikolina. "Komunikacijske strategije brendiranja na primjeru pića Pipi." Communication Management Review, vol. 09, br. 01, 2024, str. 48-65. https://hrcak.srce.hr/318017. Citirano 23.11.2024.
Chicago 17th Edition
Borčić, Nikolina. "Komunikacijske strategije brendiranja na primjeru pića Pipi." Communication Management Review 09, br. 01 (2024): 48-65. https://hrcak.srce.hr/318017
Harvard
Borčić, N. (2024). 'Komunikacijske strategije brendiranja na primjeru pića Pipi', Communication Management Review, 09(01), str. 48-65. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/318017 (Datum pristupa: 23.11.2024.)
Vancouver
Borčić N. Komunikacijske strategije brendiranja na primjeru pića Pipi. Communication Management Review [Internet]. 2024 [pristupljeno 23.11.2024.];09(01):48-65. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/318017
IEEE
N. Borčić, "Komunikacijske strategije brendiranja na primjeru pića Pipi", Communication Management Review, vol.09, br. 01, str. 48-65, 2024. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/318017. [Citirano: 23.11.2024.]
Sažetak
Rad se bavi prikazom elemenata modela komuniciranja u svrhu stvaranja osobnosti brenda.
Taj se model temelji na personifikaciji brenda kao ključnoj strategiji koja se potom realizira
kroz model prijenosa značenja te storytellingom ili pripovijedanjem. Model je prikazan kroz tri
razine analize, prva razina analize uključuje metodu opisnog tipa studije slučaja kojom se prikazuju
karakteristike Pipi Duge Čarape autorice Astrid Lindgren prema kojoj je piće Pipi dobilo
ime, potom analizu sadržaja komunikacije proizvoda Pipi na simptomatičnom uzorku objava
na društvenoj mreži Instagram te u konačnici analizu sadržaja medijskih tekstova na temu
proizvoda Pipi. Rezultati analize ukazuju na djelomičnu sadržajnu podudarnost između osobnosti
protagonistice priče Astrid Lindgren i protagonista u personificiranoj komunikaciji pića
Pipi. Korporativna komunikacijska strategija je pritom obogaćena raznolikim protagonistima
osobnosti pića Pipi kojima se stvara inovativan i originalan sadržaj, koji je kao takav prepoznat
i kroz medijske tekstove.
Ključne riječi
korporativna komunikacija, strategije brendiranja, storytelling, analiza medijskih tekstova
Hrčak ID:
318017
URI
https://hrcak.srce.hr/318017
Datum izdavanja:
18.6.2024.
Podaci na drugim jezicima:
engleski
Posjeta: 425
*