Izvorni znanstveni članak
ULOGA ODNOSA S JAVNOŠĆU U MARKETINGU TURISTIČKIH DESTINACIJA
Marinko Jakovljević
Puni tekst: hrvatski doc 229 Kb
str. 87-109
preuzimanja: 4.943
citiraj
APA 6th Edition
Jakovljević, M. (2009). ULOGA ODNOSA S JAVNOŠĆU U MARKETINGU TURISTIČKIH DESTINACIJA. Acta turistica nova, 3 (1), 87-109. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/43445
MLA 8th Edition
Jakovljević, Marinko. "ULOGA ODNOSA S JAVNOŠĆU U MARKETINGU TURISTIČKIH DESTINACIJA." Acta turistica nova, vol. 3, br. 1, 2009, str. 87-109. https://hrcak.srce.hr/43445. Citirano 26.12.2024.
Chicago 17th Edition
Jakovljević, Marinko. "ULOGA ODNOSA S JAVNOŠĆU U MARKETINGU TURISTIČKIH DESTINACIJA." Acta turistica nova 3, br. 1 (2009): 87-109. https://hrcak.srce.hr/43445
Harvard
Jakovljević, M. (2009). 'ULOGA ODNOSA S JAVNOŠĆU U MARKETINGU TURISTIČKIH DESTINACIJA', Acta turistica nova, 3(1), str. 87-109. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/43445 (Datum pristupa: 26.12.2024.)
Vancouver
Jakovljević M. ULOGA ODNOSA S JAVNOŠĆU U MARKETINGU TURISTIČKIH DESTINACIJA. Acta turistica nova [Internet]. 2009 [pristupljeno 26.12.2024.];3(1):87-109. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/43445
IEEE
M. Jakovljević, "ULOGA ODNOSA S JAVNOŠĆU U MARKETINGU TURISTIČKIH DESTINACIJA", Acta turistica nova, vol.3, br. 1, str. 87-109, 2009. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/43445. [Citirano: 26.12.2024.]
Puni tekst: engleski doc 224 Kb
str. 87-109
preuzimanja: 22.830
citiraj
APA 6th Edition
Jakovljević, M. (2009). ULOGA ODNOSA S JAVNOŠĆU U MARKETINGU TURISTIČKIH DESTINACIJA. Acta turistica nova, 3 (1), 87-109. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/43445
MLA 8th Edition
Jakovljević, Marinko. "ULOGA ODNOSA S JAVNOŠĆU U MARKETINGU TURISTIČKIH DESTINACIJA." Acta turistica nova, vol. 3, br. 1, 2009, str. 87-109. https://hrcak.srce.hr/43445. Citirano 26.12.2024.
Chicago 17th Edition
Jakovljević, Marinko. "ULOGA ODNOSA S JAVNOŠĆU U MARKETINGU TURISTIČKIH DESTINACIJA." Acta turistica nova 3, br. 1 (2009): 87-109. https://hrcak.srce.hr/43445
Harvard
Jakovljević, M. (2009). 'ULOGA ODNOSA S JAVNOŠĆU U MARKETINGU TURISTIČKIH DESTINACIJA', Acta turistica nova, 3(1), str. 87-109. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/43445 (Datum pristupa: 26.12.2024.)
Vancouver
Jakovljević M. ULOGA ODNOSA S JAVNOŠĆU U MARKETINGU TURISTIČKIH DESTINACIJA. Acta turistica nova [Internet]. 2009 [pristupljeno 26.12.2024.];3(1):87-109. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/43445
IEEE
M. Jakovljević, "ULOGA ODNOSA S JAVNOŠĆU U MARKETINGU TURISTIČKIH DESTINACIJA", Acta turistica nova, vol.3, br. 1, str. 87-109, 2009. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/43445. [Citirano: 26.12.2024.]
Sažetak
Odnosi s javnošću u marketingu i promociji turističkih destinacija u Hrvatskoj su kao dio promocijskog i komunikacijskoga miksa u značajnoj uporabi. Turističke organizacije državne, regionalne i lokalne razine koje upravljaju destinacijama troše na odnose s javnošću od 38 pa čak do 65 posto sredstava namijenjenih funkcionalnim troškovima. Stoga se može zaključiti da oni imaju značajnu pa i vodeću ulogu u promociji. Istovremeno, autor je istraživanjem došao do zaključka da su odnosi s javnošću kao kategorija nedovoljno prepoznati i bilo bi nužno izraditi jedinstveni model odnosa s javnošću i prilagoditi uporabi u marketingu u turizmu.
Ključne riječi
odnosi s javnošću; turistička destinacija; promocija; marketing; Hrvatska
Hrčak ID:
43445
URI
https://hrcak.srce.hr/43445
Datum izdavanja:
18.5.2009.
Podaci na drugim jezicima:
engleski
Posjeta: 31.885
*