Stručni rad
Učeće organizacije
Marin Galić
Sažetak
Samim tim, kompanije koje su bile zasnovane na „starim“ načinima
poslovanja, polako gube na vrijednosti, zaostaju u trci za konkurencijom i nestaju s borbenog polja na kojem se odvija bitka za opstanak. Da bi kompanije izbjegle ovaj nestanak, moraju napraviti određene korake u promjeni svog načina poslovanja.
Osnovni korak koji je potrebno poduzeti je kompletna transformacija sadašnjeg, postojećeg stanja i što brži prelazak u organizaciju koja uči, iz jednostavnog razloga što je danas znanje moć. Osnovna definicija takve organizacije je: „Organizacija koja uči je
organizacija koja pojednostavljuje proces učenja svim svojim članovima, i konstantno transformira sebe samu u cilju ostvarenja superiornih performansi“.
Ključne riječi
tradicionalne organizacije; učeće organizacije; transformacija; poslovanje; konkurencija
Hrčak ID:
55361
URI
Datum izdavanja:
5.4.2010.
Posjeta: 6.569 *