Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

SAMOPROCJENA RAČUNALNIH ZNANJA I VJEŠTINA SREDNJOŠKOLSKIH UČENIKA I NASTAVNIKA U KONTEKSTU NJIHOVOG KOMUNIKACIJSKOG RAZVOJA

Stjepan Jagić ; Odjel za pedagogiju, Sveučilište u Zadru, Zadar, Hrvatska
Jasmina Vrkić Dimić ; Odjel za pedagogiju, Sveučilište u Zadru, Zadar, Hrvatska


Puni tekst: hrvatski pdf 400 Kb

str. 189-197

preuzimanja: 1.517

citiraj


Sažetak

Cilj ovoga empirijskog istraživanja bio je ispitati percepciju računalnalnih znanja i vještina srednjoškolskih učenika i nastavnika te kontekste njihova razvijanja. Istraživanje je provedeno tijekom travnja 2007. godine u srednjim školama grada Zadra, Paga i Biograda na moru. Ispitan je 601 učenik i 129 nastavnika. Uporabljen je postupak procjenjivanja razvijenosti vlastitih računalnih znanja i vještina jer su recentna empirijska istraživanja potvrdila njegovu visoku objektivnost. Najznačajniji konteksti i/ili načini razvijanja računalnih znanja i vještina ispitivani su tako što su ispitanici odabirali jedan od ponuđenih konteksta/načina za kojeg osobno smatraju da je za njih najznačajniji. Analizom rezultata utvrđeno je da se učenici i nastavnici međusobno razlikuju s obzirom na procijenjene razine računalnih znanja i vještina. Izdvajaju i različite kontekste kao najznačajnije za razvoj njihovih znanja i vještina.

Ključne riječi

samoprocjena; računalna znanja i vještine; kontekst razvoja; srednjoškolski učenici; srednjoškolski nastavnici

Hrčak ID:

59129

URI

https://hrcak.srce.hr/59129

Datum izdavanja:

27.9.2010.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 2.937 *