Skoči na glavni sadržaj
  • Datum izdavanja: 19.06.2016.
  • Objavljen na Hrčku: 12.07.2016.

Sadržaj

Puni tekst

FOREWORD (str. 320-321)

UVODNIK (str. 320-321)


Uvodnik


The Effect of Explicit-Embedded-Reflective Instruction on Scientific Literacy (str. 351-390)

Mustafa s Koksal, Jale Cakiroglu, Omer Geban
Izvorni znanstveni članak


Montenegrin Teachers’ Perception of the Acquisition of Literary Terms in Primary School (str. 419-446)

Dijana Vučković
Izvorni znanstveni članak


The Issue of End of First Term Final Grading (str. 447-464)

Nikola Margetić
Prethodno priopćenje


Kako učenici biraju srednje škole: Uloga samoučinkovitosti u odlučivanju o karijeri i školskog postignuća (str. 465-489)

Andreja Bubić, Karmen Ivanišević
Izvorni znanstveni članak


Školska klima kao prediktor ranog prekida školovanja (str. 491-517)

Mustafa Ozmusul
Izvorni znanstveni članak


Dilema oko ideala poduzetničkog sveučilišta: prevladavajuće akademske tenzije (str. 519-543)

Noor Hazlina Ahmad, Hasliza Abdul Halim, Thurasamy Ramayah
Prethodno priopćenje


Pokazatelji uspješnosti studiranja u korelaciji s tipom financiranja prilikom upisa na fakultet (str. 583-606)

Sonja Išljamović, Veljko Jeremić, Srđan Lalić
Stručni rad


NEWS AND EVENTS (str. 607-608)

NOVOSTI I DOGAĐAJI (str. 607-608)


Vijest


NEWS AND EVENTS (str. 609-611)

NOVOSTI I DOGAĐAJI (str. 609-611)


Vijest


NEWS AND EVENTS (str. 612-613)

NOVOSTI I DOGAĐAJI (str. 612-613)


Vijest


PUBLICATIONS (str. 614-616)

IZDANJA (str. 614-616)


Ostalo


Posjeta: 28.814 *