Skip to the main content
  • Publication date: 30.12.2021.
  • Published on HRČAK: 19.02.2022.

Table of contents

Full text

Foreword (page 986-987)

Uvodnik (page 986-987)


Editorial


Upravljanje i nadzor u hrvatskom školstvu u povijesnom kontekstu i kontinuitetu (page 989-1041)

Snježana Dubovicki, Emerik Munjiza
Original scientific paper


Mjerenje širine i dubine akademskoga vokabulara učenika viših razreda osnovne škole (page 1043-1085)

Vedrana Gnjidić, Gordana Keresteš, Anita Peti-Stanić
Original scientific paper


Stjecanje kompetencije za međukulturnu komunikaciju studenata i pedagoški uvjeti njezina ostvarivanja (page 1087-1114)

Alla A. Evtyugina, Marina V. Sturikova, Konstantin O. Shokhov, Irina M. Kondyurina, Nina V. Albrekht
Original scientific paper


Obrazovna svrha neuplitanja: slučaj japanskoga mimamoru pristupa kao dio profesionalizma predškolskih učitelja (page 1115-1138)

Fuminori Nakatsubo, Harutomo Ueda, Takako Yoshida, Mariko Inoue, Sayaka Nakanishi Nakanishi, Aiichiro Sakai, Lok-Wah Li
Original scientific paper


Slaganje procjena roditelja i odgojitelja za različita područja razvoja predškolaca (page 1139-1169)

Tena Velki, Ksenija Romstein, Valentina Ružić
Original scientific paper


Strategije prikazivanja prostora u likovnim djelima djece u dobi od četiri do šest godina (page 1171-1204)

Tomaž Zupančić, Matjaž Duh
Original scientific paper


Hodanjem do zdravlja: javnozdravstvena inicijativa za povećanje razine tjelesne aktivnosti u lokalnoj zajednici u Hrvatskoj (page 1205-1226)

Slaven Krtalić, Dora Bukal, Sanja Musić Milanović
Preliminary communication


Akademsko rangiranje sveučilišta u jugoistočnoj Europi (page 1227-1265)

Ranko Bojanić, Veselin Perović, Jelisaveta Šafranj, Tamara Bojanić
Review article


Cjeloživotno učenje i osobe starije životne dobi u kontekstu IKT-a (page 1267-1292)

Renata Možanić, Zlatko Bukvić
Review article


Interkulturalizam u odgoju i obrazovanju u Hrvatskoj: pregled literature (page 1293-1322)

Marija Sablić, Andrea Migles, Višnja Rajić
Review article


Visits: 10.432 *