hrcak mascot   Srce   HID

Prethodno priopćenje

KOMPARATIVNA ANALIZA: STAVOVI TURSKIH UČENIKA I STRANIH UČENIKA PREMA NASTAVI TJELESNOG ODGOJA

Hüseyin Ünlü ; Aksaray University, School of Physical Education and Sport
Mustafa Karahan ; Aksaray University, School of Physical Education and Sport
Latif Aydos ; Gazi University, School of Physical Education and Sport
Mutlu Öner ; Mustafa Germirli Anatolian Seminary High School, Kayseri, Turkey

Puni tekst: hrvatski, pdf (186 KB) str. 169-187 preuzimanja: 370* citiraj
APA 6th Edition
Ünlü, H., Karahan, M., Aydos, L. i Öner, M. (2011). KOMPARATIVNA ANALIZA: STAVOVI TURSKIH UČENIKA I STRANIH UČENIKA PREMA NASTAVI TJELESNOG ODGOJA. Croatian Journal of Education, 13 (1), 169-187. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/72411
MLA 8th Edition
Ünlü, Hüseyin, et al. "KOMPARATIVNA ANALIZA: STAVOVI TURSKIH UČENIKA I STRANIH UČENIKA PREMA NASTAVI TJELESNOG ODGOJA." Croatian Journal of Education, vol. 13, br. 1, 2011, str. 169-187. https://hrcak.srce.hr/72411. Citirano 31.10.2020.
Chicago 17th Edition
Ünlü, Hüseyin, Mustafa Karahan, Latif Aydos i Mutlu Öner. "KOMPARATIVNA ANALIZA: STAVOVI TURSKIH UČENIKA I STRANIH UČENIKA PREMA NASTAVI TJELESNOG ODGOJA." Croatian Journal of Education 13, br. 1 (2011): 169-187. https://hrcak.srce.hr/72411
Harvard
Ünlü, H., et al. (2011). 'KOMPARATIVNA ANALIZA: STAVOVI TURSKIH UČENIKA I STRANIH UČENIKA PREMA NASTAVI TJELESNOG ODGOJA', Croatian Journal of Education, 13(1), str. 169-187. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/72411 (Datum pristupa: 31.10.2020.)
Vancouver
Ünlü H, Karahan M, Aydos L, Öner M. KOMPARATIVNA ANALIZA: STAVOVI TURSKIH UČENIKA I STRANIH UČENIKA PREMA NASTAVI TJELESNOG ODGOJA. Croatian Journal of Education [Internet]. 2011 [pristupljeno 31.10.2020.];13(1):169-187. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/72411
IEEE
H. Ünlü, M. Karahan, L. Aydos i M. Öner, "KOMPARATIVNA ANALIZA: STAVOVI TURSKIH UČENIKA I STRANIH UČENIKA PREMA NASTAVI TJELESNOG ODGOJA", Croatian Journal of Education, vol.13, br. 1, str. 169-187, 2011. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/72411. [Citirano: 31.10.2020.]
Puni tekst: engleski, pdf (186 KB) str. 169-187 preuzimanja: 195* citiraj
APA 6th Edition
Ünlü, H., Karahan, M., Aydos, L. i Öner, M. (2011). A COMPARATIVE STUDY: THE ATTITUDES OF TURKISH AND FOREIGN MALE STUDENTS TO THE PHYSICAL EDUCATION LESSON. Croatian Journal of Education, 13 (1), 169-187. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/72411
MLA 8th Edition
Ünlü, Hüseyin, et al. "A COMPARATIVE STUDY: THE ATTITUDES OF TURKISH AND FOREIGN MALE STUDENTS TO THE PHYSICAL EDUCATION LESSON." Croatian Journal of Education, vol. 13, br. 1, 2011, str. 169-187. https://hrcak.srce.hr/72411. Citirano 31.10.2020.
Chicago 17th Edition
Ünlü, Hüseyin, Mustafa Karahan, Latif Aydos i Mutlu Öner. "A COMPARATIVE STUDY: THE ATTITUDES OF TURKISH AND FOREIGN MALE STUDENTS TO THE PHYSICAL EDUCATION LESSON." Croatian Journal of Education 13, br. 1 (2011): 169-187. https://hrcak.srce.hr/72411
Harvard
Ünlü, H., et al. (2011). 'A COMPARATIVE STUDY: THE ATTITUDES OF TURKISH AND FOREIGN MALE STUDENTS TO THE PHYSICAL EDUCATION LESSON', Croatian Journal of Education, 13(1), str. 169-187. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/72411 (Datum pristupa: 31.10.2020.)
Vancouver
Ünlü H, Karahan M, Aydos L, Öner M. A COMPARATIVE STUDY: THE ATTITUDES OF TURKISH AND FOREIGN MALE STUDENTS TO THE PHYSICAL EDUCATION LESSON. Croatian Journal of Education [Internet]. 2011 [pristupljeno 31.10.2020.];13(1):169-187. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/72411
IEEE
H. Ünlü, M. Karahan, L. Aydos i M. Öner, "A COMPARATIVE STUDY: THE ATTITUDES OF TURKISH AND FOREIGN MALE STUDENTS TO THE PHYSICAL EDUCATION LESSON", Croatian Journal of Education, vol.13, br. 1, str. 169-187, 2011. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/72411. [Citirano: 31.10.2020.]

Sažetak
Cilj ove analize je istražiti stavove koje strani učenici koji pohađaju srednju školu u Turskoj imaju prema nastavi tjelesnog odgoja u odnosu na turske studente. Uzorak u ovome istraživanju sastoji se od 437 učenika. Od tog broja 325 učenika dolazi iz 34 različite zemlje, a 112 učenika je turske narodnosti. U analizi se kao instrument za prikupljanje podataka koristila „Ljestvica stavova prema nastavi tjelesnog odgoja“. Za analizu podataka koristila se deskriptivna statistika, dok je nezavisni t-test korišten za usporedbu stavova prema nastavi tjelesnog odgoja među turskim i stranim učenicima. Analiza je otkrila da sudionici u ovome istraživanju imaju pozitivne stavove prema nastavi tjelesnog odgoja, a kod usporedbe stavova turskih i stranih učenika postoji značajna razlika.

Ključne riječi
ljestvica stavova; razlika prema narodnosti; razlika u stavovima; učenici srednjih škola

Hrčak ID: 72411

URI
https://hrcak.srce.hr/72411

[engleski]

Posjeta: 933 *