hrcak mascot   Srce   HID

Original scientific paper

BOGATE MEDIJSKE PREZENTACIJE U KOMBINIRANOM UČENJU

Branko Kaučič ; Pedagoški fakultet, Sveučilište u Ljubljani, Ljubljana, Slovenija
Maja Ramšak ; Pedagoški fakultet, Sveučilište u Ljubljani, Ljubljana, Slovenija
Marjan Krašna ; Filozofski fakultet, Sveučilište u Mariboru, Maribor, Slovenija

Fulltext: english, pdf (374 KB) pages 287-295 downloads: 639* cite
APA 6th Edition
Kaučič, B., Ramšak, M. & Krašna, M. (2011). RICH MEDIA PRESENTATIONS IN BLENDED LEARNING. Informatologia, 44 (4), 287-295. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/76104
MLA 8th Edition
Kaučič, Branko, et al. "RICH MEDIA PRESENTATIONS IN BLENDED LEARNING." Informatologia, vol. 44, no. 4, 2011, pp. 287-295. https://hrcak.srce.hr/76104. Accessed 23 Apr. 2021.
Chicago 17th Edition
Kaučič, Branko, Maja Ramšak and Marjan Krašna. "RICH MEDIA PRESENTATIONS IN BLENDED LEARNING." Informatologia 44, no. 4 (2011): 287-295. https://hrcak.srce.hr/76104
Harvard
Kaučič, B., Ramšak, M., and Krašna, M. (2011). 'RICH MEDIA PRESENTATIONS IN BLENDED LEARNING', Informatologia, 44(4), pp. 287-295. Available at: https://hrcak.srce.hr/76104 (Accessed 23 April 2021)
Vancouver
Kaučič B, Ramšak M, Krašna M. RICH MEDIA PRESENTATIONS IN BLENDED LEARNING. Informatologia [Internet]. 2011 [cited 2021 April 23];44(4):287-295. Available from: https://hrcak.srce.hr/76104
IEEE
B. Kaučič, M. Ramšak and M. Krašna, "RICH MEDIA PRESENTATIONS IN BLENDED LEARNING", Informatologia, vol.44, no. 4, pp. 287-295, 2011. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/76104. [Accessed: 23 April 2021]

Abstracts
Sa napretkom u ICT-u, uključenost nastavnika i učenika u nastavi i učenju značajno se promijenila. Tradicionalno učenje postalo je isprepleteno s multimedijski utemeljenim sistemima za e-učenje koji se na kraju pružaju izvan učionice u svijet e-učenja. Nedavno, tradicionalne licem-u-lice učenje u učionici i e-učenje spojilo se u kombinirano učenje. Najvažnije prednosti kombiniranog učenja su: učenici mogu upravljati svojim vremenom učenja, oni mogu odabrati način isporuke sadržaja učenja i poboljšati interakciju učenja. Sinkrone i asinkrone komunikacije i nastavniku i učeniku usmjeren pristup se kombiniraju kako bi se povećala učinkovitost učenja. Jedan od važnih faktora za uspješno kombinirano učenja je učinkovit materijal za e-učenje. Njegova učinkovitost dalje ovisi i od vrste materijala i sposobnosti softvera za izradu e-learning materijala. U radu predstavljamo pristup kombiniranog učenja koji se u posljednje tri godine na kolegiju Softver, te istraživanja koja vršimo o korištenju bogatih medijskih prezentacija pripremljenih uz Microsoft i Producent AuthorPoint koji su posebno pogodna za kombinirano učenje.

Keywords
kombinirano učenje: materijali za e-učenje; bogate medijske prezentacije; Microsoft Producer; AuthorPoint

Hrčak ID: 76104

URI
https://hrcak.srce.hr/76104

[english]

Visits: 1.350 *