hrcak mascot   Srce   HID

Pregledni rad

ODNOSI S MEDIJIMA U PROMOCIJI NACIONALNE TURISTIČKE ORGANIZACIJE (NTO)

Marinko Jakovljević ; Turistička zajednica Fužine; Fužine, Hrvatska

Puni tekst: hrvatski, pdf (292 KB) str. 347-352 preuzimanja: 1.644* citiraj
APA 6th Edition
Jakovljević, M. (2011). ODNOSI S MEDIJIMA U PROMOCIJI NACIONALNE TURISTIČKE ORGANIZACIJE (NTO). Informatologia, 44 (4), 347-352. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/76110
MLA 8th Edition
Jakovljević, Marinko. "ODNOSI S MEDIJIMA U PROMOCIJI NACIONALNE TURISTIČKE ORGANIZACIJE (NTO)." Informatologia, vol. 44, br. 4, 2011, str. 347-352. https://hrcak.srce.hr/76110. Citirano 26.02.2021.
Chicago 17th Edition
Jakovljević, Marinko. "ODNOSI S MEDIJIMA U PROMOCIJI NACIONALNE TURISTIČKE ORGANIZACIJE (NTO)." Informatologia 44, br. 4 (2011): 347-352. https://hrcak.srce.hr/76110
Harvard
Jakovljević, M. (2011). 'ODNOSI S MEDIJIMA U PROMOCIJI NACIONALNE TURISTIČKE ORGANIZACIJE (NTO)', Informatologia, 44(4), str. 347-352. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/76110 (Datum pristupa: 26.02.2021.)
Vancouver
Jakovljević M. ODNOSI S MEDIJIMA U PROMOCIJI NACIONALNE TURISTIČKE ORGANIZACIJE (NTO). Informatologia [Internet]. 2011 [pristupljeno 26.02.2021.];44(4):347-352. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/76110
IEEE
M. Jakovljević, "ODNOSI S MEDIJIMA U PROMOCIJI NACIONALNE TURISTIČKE ORGANIZACIJE (NTO)", Informatologia, vol.44, br. 4, str. 347-352, 2011. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/76110. [Citirano: 26.02.2021.]

Sažetak
Promotivne aktivnosti su u djelovanju nacionalnih turističkih organizacija zapažena marketinška zadaća. Konkurencija na zahtjevnom turističkom tržištu u velikoj se mjeri događa na razini država kao turističkih destinacija. To pred nacionalne turističke organizacije stavlja potrebu uspješnog upravljanja marketingom i promocijom. Vrlo značajno mjesto u promociji i izgradnji prepoznatljivosti destinacije imaju odnosi s javnošću, posebice odnosi s medijima. Odnosi s medijima u značajnoj su uporabi u promociji nacionalne turističke organizacije u Hrvatskoj (Hrvatska turistička zajednica). Najzapaženiji su odnosi s inozemnim medijima, s obzirom da je poslovanje zajednice prvenstveno okrenuto inozemnom tržištu. Procjenjujući učinak objavljenih priloga u medijima, dolazi se do zaključka da, putem odnosa s medijima, nacionalna turistička organizacija ostvaruje protuvrijednost oglašavanja koja je šest puta veća od ukupnog godišnjeg proračuna zajednice. Uz istovremeno relativno nisko ulaganje u odnose s medijima, zaključuje se da su oni najefikasniji i najjeftiniji oblik promocije na razini nacionalne turističke organizacije.

Ključne riječi
Turistička zajednica Fužine; Fužine; Hrvatska

Hrčak ID: 76110

URI
https://hrcak.srce.hr/76110

[engleski]

Posjeta: 2.251 *