hrcak mascot   Srce   HID

Izvorni znanstveni članak

UTJECAJ PROCESA UČENJA NA POVEZANOST ODABRANIH ANTROPOLOŠKIH VARIJABLI LINEARNIM, PARABOLIČNIM I KUBIČNIM MODELOM

Igor Jelaska ; Faculty of Kinesiology, University of Split
Boris Maleš ; Faculty of Kinesiology, University of Split
Danijela Kuna

Puni tekst: hrvatski, pdf (283 KB) str. 76-98 preuzimanja: 235* citiraj
APA 6th Edition
Jelaska, I., Maleš, B. i Kuna, D. (2011). UTJECAJ PROCESA UČENJA NA POVEZANOST ODABRANIH ANTROPOLOŠKIH VARIJABLI LINEARNIM, PARABOLIČNIM I KUBIČNIM MODELOM. Croatian Journal of Education, 13 (1), 76-98. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/72406
MLA 8th Edition
Jelaska, Igor, et al. "UTJECAJ PROCESA UČENJA NA POVEZANOST ODABRANIH ANTROPOLOŠKIH VARIJABLI LINEARNIM, PARABOLIČNIM I KUBIČNIM MODELOM." Croatian Journal of Education, vol. 13, br. 1, 2011, str. 76-98. https://hrcak.srce.hr/72406. Citirano 31.10.2020.
Chicago 17th Edition
Jelaska, Igor, Boris Maleš i Danijela Kuna. "UTJECAJ PROCESA UČENJA NA POVEZANOST ODABRANIH ANTROPOLOŠKIH VARIJABLI LINEARNIM, PARABOLIČNIM I KUBIČNIM MODELOM." Croatian Journal of Education 13, br. 1 (2011): 76-98. https://hrcak.srce.hr/72406
Harvard
Jelaska, I., Maleš, B., i Kuna, D. (2011). 'UTJECAJ PROCESA UČENJA NA POVEZANOST ODABRANIH ANTROPOLOŠKIH VARIJABLI LINEARNIM, PARABOLIČNIM I KUBIČNIM MODELOM', Croatian Journal of Education, 13(1), str. 76-98. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/72406 (Datum pristupa: 31.10.2020.)
Vancouver
Jelaska I, Maleš B, Kuna D. UTJECAJ PROCESA UČENJA NA POVEZANOST ODABRANIH ANTROPOLOŠKIH VARIJABLI LINEARNIM, PARABOLIČNIM I KUBIČNIM MODELOM. Croatian Journal of Education [Internet]. 2011 [pristupljeno 31.10.2020.];13(1):76-98. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/72406
IEEE
I. Jelaska, B. Maleš i D. Kuna, "UTJECAJ PROCESA UČENJA NA POVEZANOST ODABRANIH ANTROPOLOŠKIH VARIJABLI LINEARNIM, PARABOLIČNIM I KUBIČNIM MODELOM", Croatian Journal of Education, vol.13, br. 1, str. 76-98, 2011. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/72406. [Citirano: 31.10.2020.]
Puni tekst: engleski, pdf (283 KB) str. 76-98 preuzimanja: 217* citiraj
APA 6th Edition
Jelaska, I., Maleš, B. i Kuna, D. (2011). INFLUENCE OF LEARNING PROCESS ON THE RELATION BETWEEN CHOSEN ANTHROPOMETRIC DIMENSIONS VIA LINEAR, PARABOLIC AND CUBIC RELATION MODEL. Croatian Journal of Education, 13 (1), 76-98. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/72406
MLA 8th Edition
Jelaska, Igor, et al. "INFLUENCE OF LEARNING PROCESS ON THE RELATION BETWEEN CHOSEN ANTHROPOMETRIC DIMENSIONS VIA LINEAR, PARABOLIC AND CUBIC RELATION MODEL." Croatian Journal of Education, vol. 13, br. 1, 2011, str. 76-98. https://hrcak.srce.hr/72406. Citirano 31.10.2020.
Chicago 17th Edition
Jelaska, Igor, Boris Maleš i Danijela Kuna. "INFLUENCE OF LEARNING PROCESS ON THE RELATION BETWEEN CHOSEN ANTHROPOMETRIC DIMENSIONS VIA LINEAR, PARABOLIC AND CUBIC RELATION MODEL." Croatian Journal of Education 13, br. 1 (2011): 76-98. https://hrcak.srce.hr/72406
Harvard
Jelaska, I., Maleš, B., i Kuna, D. (2011). 'INFLUENCE OF LEARNING PROCESS ON THE RELATION BETWEEN CHOSEN ANTHROPOMETRIC DIMENSIONS VIA LINEAR, PARABOLIC AND CUBIC RELATION MODEL', Croatian Journal of Education, 13(1), str. 76-98. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/72406 (Datum pristupa: 31.10.2020.)
Vancouver
Jelaska I, Maleš B, Kuna D. INFLUENCE OF LEARNING PROCESS ON THE RELATION BETWEEN CHOSEN ANTHROPOMETRIC DIMENSIONS VIA LINEAR, PARABOLIC AND CUBIC RELATION MODEL. Croatian Journal of Education [Internet]. 2011 [pristupljeno 31.10.2020.];13(1):76-98. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/72406
IEEE
I. Jelaska, B. Maleš i D. Kuna, "INFLUENCE OF LEARNING PROCESS ON THE RELATION BETWEEN CHOSEN ANTHROPOMETRIC DIMENSIONS VIA LINEAR, PARABOLIC AND CUBIC RELATION MODEL", Croatian Journal of Education, vol.13, br. 1, str. 76-98, 2011. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/72406. [Citirano: 31.10.2020.]

Sažetak
Cilj ovog rada bio je usporediti, analizirati i objasniti promjenu linearnog, paraboličnog i kubičnog modela povezanosti dvije odabrane antropometrijske varijable mekih tkiva, kroz proces učenja implementiranog kao kineziološki tretman. Pritom je korišten homogen uzorak koji se procesom učenja dodatno homogenizira. U skladu s tim, promatrani su linearni, parabolični i do sada nekorišteni kubični model povezanosti kriterijske varijable kožnog nabora natkoljenice i prediktorske varijable opsega nadlaktice u 4 vremenske točke. Uočena i objašnjena je konvergencija statistički neznačajnih nelinearnih modela prema statistički značajnom nelinearnom modelu, što nam daje novi metodološki alat za kvantitativnu analizu uspješnosti procesa učenja. Pritom je pokazano da je kubični model najprikladniji kod najvišeg stupnja homogenizacije uzorka. Također je predložen matematički izraz za interval brojeva koji obuhvaća one vrijednosti prediktorske varijable za koje je smisleno izračunavati vrijednost kriterijske varijable - domenu (ne)linearnog regresijskog modela. Nadalje, matematički je opisan i primijenjen postupak izračuna ekstremnih točaka općeg nelinearnog modela.

Ključne riječi
antropometrija; edukacija; kubična regresija; metodologija; nelinearna regresija

Hrčak ID: 72406

URI
https://hrcak.srce.hr/72406

[engleski]

Posjeta: 731 *