hrcak mascot   Srce   HID

Izvorni znanstveni članak

Radio na internetu: moda ili potreba?

Marina Mučalo   ORCID icon orcid.org/0000-0003-2577-3707 ; Fakultet političkih znanosti, Zagreb, Hrvatska
Anita Frtalić

Puni tekst: hrvatski, pdf (233 KB) str. 21-48 preuzimanja: 927* citiraj
APA 6th Edition
Mučalo, M. i Frtalić, A. (2011). Radio na internetu: moda ili potreba?. MediAnali, 5 (10), 21-48. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/77894
MLA 8th Edition
Mučalo, Marina i Anita Frtalić. "Radio na internetu: moda ili potreba?." MediAnali, vol. 5, br. 10, 2011, str. 21-48. https://hrcak.srce.hr/77894. Citirano 20.11.2019.
Chicago 17th Edition
Mučalo, Marina i Anita Frtalić. "Radio na internetu: moda ili potreba?." MediAnali 5, br. 10 (2011): 21-48. https://hrcak.srce.hr/77894
Harvard
Mučalo, M., i Frtalić, A. (2011). 'Radio na internetu: moda ili potreba?', MediAnali, 5(10), str. 21-48. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/77894 (Datum pristupa: 20.11.2019.)
Vancouver
Mučalo M, Frtalić A. Radio na internetu: moda ili potreba?. MediAnali [Internet]. 2011 [pristupljeno 20.11.2019.];5(10):21-48. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/77894
IEEE
M. Mučalo i A. Frtalić, "Radio na internetu: moda ili potreba?", MediAnali, vol.5, br. 10, str. 21-48, 2011. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/77894. [Citirano: 20.11.2019.]

Sažetak
Radio u Hrvatskoj, ali i u nekim drugim europskim državama, nije ušao u proces digitalizacije. Razloga za takvo tehnološko razdvajanje od televizije ima puno, ali jedno od najčešćih objašnjenja jest pojava interneta i kompatibilnost radija s tom digitalnom platformom. Ovaj rad donosi rezultate kvantitativne analize mrežnih stranica svih aktualnih koncesionara za radio, Hrvatskog radija i zatečenih internetskih radija.
Istraživanje je provedeno u kolovozu i rujnu te studenom 2011. godine.
Rezultati kazuju kako većina radijskih koncesionara u Hrvatskoj malo
koristi multimedijske mogućnosti interneta. Radijskim mrežnim stranicama dominiraju konvencionalni tematski sadržaji, dok su tipične mrežne forme i sadržaji zanemareni. Online sadržaji snažno su vezani uz svoje analogno zemaljsko ishodište pa mrežne stranice djeluju kao multimedijski produžetak starog dobrog radija. Treba li online radio biti samo internetska inačica zemaljskog radija ili može biti nešto više?

Ključne riječi
radio; internet; mrežna stranica; online radio

Hrčak ID: 77894

URI
https://hrcak.srce.hr/77894

[engleski]

Posjeta: 1.603 *