hrcak mascot   Srce   HID

Prethodno priopćenje

GLOBALNO UČENJE ILI OBRAZOVANJE: IZAZOV ZA SUVREMENU NASTAVU GEOGRAFIJE

Zdenko Braičić ; Faculty of Teacher Education, University of Zagreb, Croatia

Puni tekst: hrvatski, pdf (221 KB) str. 165-185 preuzimanja: 417* citiraj
APA 6th Edition
Braičić, Z. (2012). GLOBALNO UČENJE ILI OBRAZOVANJE: IZAZOV ZA SUVREMENU NASTAVU GEOGRAFIJE. Croatian Journal of Education, 14 (1), 165-185. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/79601
MLA 8th Edition
Braičić, Zdenko. "GLOBALNO UČENJE ILI OBRAZOVANJE: IZAZOV ZA SUVREMENU NASTAVU GEOGRAFIJE." Croatian Journal of Education, vol. 14, br. 1, 2012, str. 165-185. https://hrcak.srce.hr/79601. Citirano 08.04.2020.
Chicago 17th Edition
Braičić, Zdenko. "GLOBALNO UČENJE ILI OBRAZOVANJE: IZAZOV ZA SUVREMENU NASTAVU GEOGRAFIJE." Croatian Journal of Education 14, br. 1 (2012): 165-185. https://hrcak.srce.hr/79601
Harvard
Braičić, Z. (2012). 'GLOBALNO UČENJE ILI OBRAZOVANJE: IZAZOV ZA SUVREMENU NASTAVU GEOGRAFIJE', Croatian Journal of Education, 14(1), str. 165-185. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/79601 (Datum pristupa: 08.04.2020.)
Vancouver
Braičić Z. GLOBALNO UČENJE ILI OBRAZOVANJE: IZAZOV ZA SUVREMENU NASTAVU GEOGRAFIJE. Croatian Journal of Education [Internet]. 2012 [pristupljeno 08.04.2020.];14(1):165-185. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/79601
IEEE
Z. Braičić, "GLOBALNO UČENJE ILI OBRAZOVANJE: IZAZOV ZA SUVREMENU NASTAVU GEOGRAFIJE", Croatian Journal of Education, vol.14, br. 1, str. 165-185, 2012. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/79601. [Citirano: 08.04.2020.]
Puni tekst: engleski, pdf (221 KB) str. 165-185 preuzimanja: 210* citiraj
APA 6th Edition
Braičić, Z. (2012). GLOBAL LEARNING OR EDUCATION: A CHALLENGE TO CONTEMPORARY GEOGRAPHY TEACHING. Croatian Journal of Education, 14 (1), 165-185. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/79601
MLA 8th Edition
Braičić, Zdenko. "GLOBAL LEARNING OR EDUCATION: A CHALLENGE TO CONTEMPORARY GEOGRAPHY TEACHING." Croatian Journal of Education, vol. 14, br. 1, 2012, str. 165-185. https://hrcak.srce.hr/79601. Citirano 08.04.2020.
Chicago 17th Edition
Braičić, Zdenko. "GLOBAL LEARNING OR EDUCATION: A CHALLENGE TO CONTEMPORARY GEOGRAPHY TEACHING." Croatian Journal of Education 14, br. 1 (2012): 165-185. https://hrcak.srce.hr/79601
Harvard
Braičić, Z. (2012). 'GLOBAL LEARNING OR EDUCATION: A CHALLENGE TO CONTEMPORARY GEOGRAPHY TEACHING', Croatian Journal of Education, 14(1), str. 165-185. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/79601 (Datum pristupa: 08.04.2020.)
Vancouver
Braičić Z. GLOBAL LEARNING OR EDUCATION: A CHALLENGE TO CONTEMPORARY GEOGRAPHY TEACHING. Croatian Journal of Education [Internet]. 2012 [pristupljeno 08.04.2020.];14(1):165-185. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/79601
IEEE
Z. Braičić, "GLOBAL LEARNING OR EDUCATION: A CHALLENGE TO CONTEMPORARY GEOGRAPHY TEACHING", Croatian Journal of Education, vol.14, br. 1, str. 165-185, 2012. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/79601. [Citirano: 08.04.2020.]

Sažetak
Globalno učenje (globalno obrazovanje) predstavlja pedagoški odgovor na različite aspekte globalizacije u svim životnim sferama. Budući da koncept globalnog učenja zahtijeva interdisciplinarnu koncepciju kurikula, njegove se osnovne ideje ugrađuju u planove i programe različitih nastavnih predmeta. U radu se detaljnije raspravlja o mogućnostima njihova ostvarivanja u nastavi geografije. Naglasak je stavljen na određivanje ciljeva i zadaća nastave geografije, ugrađivanje novih sadržaja u nastavni plan i program, kao i nove metode i modele učenja. U drugom dijelu rada analiziraju se i uspoređuju stavovi učitelja geografije i učenika Gimnazije Sisak o fenomenu globalizacije koji se poučava u nastavi geografije. Rezultati su pokazali da su obje skupine ispitanika upoznate sa suvremenim značajkama globalizacije i njezinim pozitivnim i negativnim stranama. Uočeno je da učenici u osnovi pozitivnije doživljavaju globalizaciju negoli učitelji.

Ključne riječi
globalizacija; zadaće nastave geografije; modeli učenja; stavovi učenika i učitelja geografije

Hrčak ID: 79601

URI
https://hrcak.srce.hr/79601

[engleski]

Posjeta: 1.289 *