hrcak mascot   Srce   HID

Stručni rad

Dijete kao znanstvenik – prirodoslovni aspekti suvremeno koncipiranoga kurikuluma ranog odgoja

Edita Slunjski ; Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Odsjek za pedagogiju

Puni tekst: hrvatski, pdf (1 MB) str. 163-178 preuzimanja: 124* citiraj
APA 6th Edition
Slunjski, E. (2012). Dijete kao znanstvenik – prirodoslovni aspekti suvremeno koncipiranoga kurikuluma ranog odgoja. Školski vjesnik, 61 (1.-2.), 163-178. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/81029
MLA 8th Edition
Slunjski, Edita. "Dijete kao znanstvenik – prirodoslovni aspekti suvremeno koncipiranoga kurikuluma ranog odgoja." Školski vjesnik, vol. 61, br. 1.-2., 2012, str. 163-178. https://hrcak.srce.hr/81029. Citirano 26.10.2021.
Chicago 17th Edition
Slunjski, Edita. "Dijete kao znanstvenik – prirodoslovni aspekti suvremeno koncipiranoga kurikuluma ranog odgoja." Školski vjesnik 61, br. 1.-2. (2012): 163-178. https://hrcak.srce.hr/81029
Harvard
Slunjski, E. (2012). 'Dijete kao znanstvenik – prirodoslovni aspekti suvremeno koncipiranoga kurikuluma ranog odgoja', Školski vjesnik, 61(1.-2.), str. 163-178. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/81029 (Datum pristupa: 26.10.2021.)
Vancouver
Slunjski E. Dijete kao znanstvenik – prirodoslovni aspekti suvremeno koncipiranoga kurikuluma ranog odgoja. Školski vjesnik [Internet]. 2012 [pristupljeno 26.10.2021.];61(1.-2.):163-178. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/81029
IEEE
E. Slunjski, "Dijete kao znanstvenik – prirodoslovni aspekti suvremeno koncipiranoga kurikuluma ranog odgoja", Školski vjesnik, vol.61, br. 1.-2., str. 163-178, 2012. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/81029. [Citirano: 26.10.2021.]

Sažetak
U radu se razmatraju mogućnosti razvoja prirodoslovnih znanja i razumijevanja djece u ustanovi ranog odgoja. One trebaju biti usklađene sa specifi čnostima učenja djece rane dobi, što iziskuje visoku razinu promišljanja o odgojno-obrazovnom procesu. Pojedini segmenti odgojno-obrazovnog procesa promatraju se iz perspektive pedagoških i psiholoških klasika i dovode u vezu s različitim značajkama kurikuluma. Suvremeno koncipirani kurikulum ranog odgoja, koji karakteriziraju holistička priroda, razvojnost, sukonstruktivistička obilježja i humanističke značajke, djetetu omogućuje aktivno stjecanje prirodoslovnih znanja i razumijevanja. U takvim uvjetima, dijete se može afi rmirati kao ,,mislilac“ koji aktivno, odgovorno i djelatno sudjeluje u promišljanju i propitivanju osnovnih prirodoslovnih koncepata i ideja iz ključnih prirodoslovnih područja.

Ključne riječi
prirodoslovna znanja i razumijevanja; kurikulum ranog odgoja; dijete kao "mislilac"

Hrčak ID: 81029

URI
https://hrcak.srce.hr/81029

[engleski] [talijanski]

Posjeta: 1.275 *