hrcak mascot   Srce   HID

Stručni rad

Važnost praktičnog rada u ostvarivanju prirodoslovne pismenosti

Ivana Dujmović ; Osnovna škola "Kman-Kocunar"

Puni tekst: hrvatski, pdf (685 KB) str. 459-470 preuzimanja: 61* citiraj
APA 6th Edition
Dujmović, I. (2011). Važnost praktičnog rada u ostvarivanju prirodoslovne pismenosti. Školski vjesnik, 60 (4.), 459-470. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/81729
MLA 8th Edition
Dujmović, Ivana. "Važnost praktičnog rada u ostvarivanju prirodoslovne pismenosti." Školski vjesnik, vol. 60, br. 4., 2011, str. 459-470. https://hrcak.srce.hr/81729. Citirano 25.10.2021.
Chicago 17th Edition
Dujmović, Ivana. "Važnost praktičnog rada u ostvarivanju prirodoslovne pismenosti." Školski vjesnik 60, br. 4. (2011): 459-470. https://hrcak.srce.hr/81729
Harvard
Dujmović, I. (2011). 'Važnost praktičnog rada u ostvarivanju prirodoslovne pismenosti', Školski vjesnik, 60(4.), str. 459-470. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/81729 (Datum pristupa: 25.10.2021.)
Vancouver
Dujmović I. Važnost praktičnog rada u ostvarivanju prirodoslovne pismenosti. Školski vjesnik [Internet]. 2011 [pristupljeno 25.10.2021.];60(4.):459-470. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/81729
IEEE
I. Dujmović, "Važnost praktičnog rada u ostvarivanju prirodoslovne pismenosti", Školski vjesnik, vol.60, br. 4., str. 459-470, 2011. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/81729. [Citirano: 25.10.2021.]

Sažetak
Osuvremenjivanje nastavnih programa u osnovnoj školi i integriranje nastavnih sadržaja prirodoslovnih predmeta (Biologija, Kemija i Fizika) osposobit će mlade naraštaje za očuvanje prirodnog i društvenog okoliša. Učenjem prirodoslovnih sadržaja razvija se svjesnost o povezanosti i komplementarnosti odnosa prirodnih znanosti i tehnologije sa suvremenim načinom života; stoga je težnja suvremenog društva svakom pojedincu dati temeljna prirodoznanstvena znanja i vještine, odnosno prirodoznanstveno ga opismeniti i osposobiti za cjeloživotno učenje. Prirodoslovno opismenjavanje postiže se izvedbom različitih oblika praktičnih radova, čime se učenika potiče na samostalnost i kreativnost, stvaranje vlastitog mišljenja, razvijanje sposobnosti promatranja i uočavanja uzročno-posljedičnih veza u prirodi. Primjenom prirodoznanstvenih metoda istraživanja kroz različite oblike praktičnih radova učenike se osposobljuje za prepoznavanje ključnih dijelova znanstvenog istraživanja, pronalaženje novih rješenja, razvija se njihovo kritičko mišljenje i donošenje zaključaka na temelju dokaza. Sudjelovanjem u praktičnom radu učenik stječe osobno iskustvo koje je primjenjivo u stvarnom životu, pri čemu ostvarena prirodoslovna pismenost postaje potreba na svim razinama života, od osobne preko društvene do poslovne.

Ključne riječi
integracija; osnovna škola; praktičan rad; prirodoslovni nastavni predmeti; prirodoslovna pismenost

Hrčak ID: 81729

URI
https://hrcak.srce.hr/81729

[engleski]

Posjeta: 805 *