hrcak mascot   Srce   HID

Prethodno priopćenje

ODNOS ŠKOLSKOG USPJEHA I SOCIJALNIH VJEŠTINA KOD UČENIKA OSNOVNE ŠKOLE

Vesna Buljubašić Kuzmanović   ORCID icon orcid.org/0000-0003-0039-0697 ; Sveučilište J. J. Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet Osijek, Hrvatska
Tanja Botić

Puni tekst: hrvatski, pdf (238 KB) str. 38-53 preuzimanja: 1.226* citiraj
APA 6th Edition
Buljubašić Kuzmanović, V. i Botić, T. (2012). ODNOS ŠKOLSKOG USPJEHA I SOCIJALNIH VJEŠTINA KOD UČENIKA OSNOVNE ŠKOLE. Život i škola, LVIII (27), 38-53. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/83154
MLA 8th Edition
Buljubašić Kuzmanović, Vesna i Tanja Botić. "ODNOS ŠKOLSKOG USPJEHA I SOCIJALNIH VJEŠTINA KOD UČENIKA OSNOVNE ŠKOLE." Život i škola, vol. LVIII, br. 27, 2012, str. 38-53. https://hrcak.srce.hr/83154. Citirano 18.04.2021.
Chicago 17th Edition
Buljubašić Kuzmanović, Vesna i Tanja Botić. "ODNOS ŠKOLSKOG USPJEHA I SOCIJALNIH VJEŠTINA KOD UČENIKA OSNOVNE ŠKOLE." Život i škola LVIII, br. 27 (2012): 38-53. https://hrcak.srce.hr/83154
Harvard
Buljubašić Kuzmanović, V., i Botić, T. (2012). 'ODNOS ŠKOLSKOG USPJEHA I SOCIJALNIH VJEŠTINA KOD UČENIKA OSNOVNE ŠKOLE', Život i škola, LVIII(27), str. 38-53. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/83154 (Datum pristupa: 18.04.2021.)
Vancouver
Buljubašić Kuzmanović V, Botić T. ODNOS ŠKOLSKOG USPJEHA I SOCIJALNIH VJEŠTINA KOD UČENIKA OSNOVNE ŠKOLE. Život i škola [Internet]. 2012 [pristupljeno 18.04.2021.];LVIII(27):38-53. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/83154
IEEE
V. Buljubašić Kuzmanović i T. Botić, "ODNOS ŠKOLSKOG USPJEHA I SOCIJALNIH VJEŠTINA KOD UČENIKA OSNOVNE ŠKOLE", Život i škola, vol.LVIII, br. 27, str. 38-53, 2012. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/83154. [Citirano: 18.04.2021.]
Puni tekst: engleski, pdf (238 KB) str. 53-54 preuzimanja: 2.659* citiraj
APA 6th Edition
Buljubašić Kuzmanović, V. i Botić, T. (2012). Correlation Between Academic Achievement and Social Skills in Primary School Students. Život i škola, LVIII (27), 53-54. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/83154
MLA 8th Edition
Buljubašić Kuzmanović, Vesna i Tanja Botić. "Correlation Between Academic Achievement and Social Skills in Primary School Students." Život i škola, vol. LVIII, br. 27, 2012, str. 53-54. https://hrcak.srce.hr/83154. Citirano 18.04.2021.
Chicago 17th Edition
Buljubašić Kuzmanović, Vesna i Tanja Botić. "Correlation Between Academic Achievement and Social Skills in Primary School Students." Život i škola LVIII, br. 27 (2012): 53-54. https://hrcak.srce.hr/83154
Harvard
Buljubašić Kuzmanović, V., i Botić, T. (2012). 'Correlation Between Academic Achievement and Social Skills in Primary School Students', Život i škola, LVIII(27), str. 53-54. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/83154 (Datum pristupa: 18.04.2021.)
Vancouver
Buljubašić Kuzmanović V, Botić T. Correlation Between Academic Achievement and Social Skills in Primary School Students. Život i škola [Internet]. 2012 [pristupljeno 18.04.2021.];LVIII(27):53-54. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/83154
IEEE
V. Buljubašić Kuzmanović i T. Botić, "Correlation Between Academic Achievement and Social Skills in Primary School Students", Život i škola, vol.LVIII, br. 27, str. 53-54, 2012. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/83154. [Citirano: 18.04.2021.]
Puni tekst: njemački, pdf (238 KB) str. 54-54 preuzimanja: 794* citiraj
APA 6th Edition
Buljubašić Kuzmanović, V. i Botić, T. (2012). Zusammenhang zwischen der Schulleistung und den sozialen Kompetenzen bei den Grundschülern. Život i škola, LVIII (27), 54-54. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/83154
MLA 8th Edition
Buljubašić Kuzmanović, Vesna i Tanja Botić. "Zusammenhang zwischen der Schulleistung und den sozialen Kompetenzen bei den Grundschülern." Život i škola, vol. LVIII, br. 27, 2012, str. 54-54. https://hrcak.srce.hr/83154. Citirano 18.04.2021.
Chicago 17th Edition
Buljubašić Kuzmanović, Vesna i Tanja Botić. "Zusammenhang zwischen der Schulleistung und den sozialen Kompetenzen bei den Grundschülern." Život i škola LVIII, br. 27 (2012): 54-54. https://hrcak.srce.hr/83154
Harvard
Buljubašić Kuzmanović, V., i Botić, T. (2012). 'Zusammenhang zwischen der Schulleistung und den sozialen Kompetenzen bei den Grundschülern', Život i škola, LVIII(27), str. 54-54. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/83154 (Datum pristupa: 18.04.2021.)
Vancouver
Buljubašić Kuzmanović V, Botić T. Zusammenhang zwischen der Schulleistung und den sozialen Kompetenzen bei den Grundschülern. Život i škola [Internet]. 2012 [pristupljeno 18.04.2021.];LVIII(27):54-54. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/83154
IEEE
V. Buljubašić Kuzmanović i T. Botić, "Zusammenhang zwischen der Schulleistung und den sozialen Kompetenzen bei den Grundschülern", Život i škola, vol.LVIII, br. 27, str. 54-54, 2012. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/83154. [Citirano: 18.04.2021.]

Sažetak
Cilj je ovog rada ispitati odnos školskog uspjeha i socijalnih vještina kod učenika
osnovne škole (5. i 7. razred, N=211) te utvrditi koliko se kvaliteta razvijenosti socijalnih
vještina manifestira na školski uspjeh, uvažavajući spol i dob učenika. Prosječni rezultati
istraživanja na deskriptivnoj razini daju naznake da su socijalne vještine i školski uspjeh
povezani, o čemu govore i nalazi drugih autora (Dautović, 2007), odnosno da ispitani učenici
koji svoje socijalne vještine procjenjuju pozitivno, te ih smatraju poželjnima i primjereno
razvijenima, prolaze i s boljim školskim uspjehom. Isto tako, djevojčice u prosjeku postižu
bolji školski uspjeh i pozitivnije od dječaka procjenjuju razvijenost svojih socijalnih vještina,
ali na pojedinačnoj razini, unutar dobi, spola i školskog uspjeha pojavljuju se i odstupanja
koja nisu zanemariva. Stoga školski uspjeh kao mogući prediktor razvijenosti socijalnih
vještina unutar dobi i spola traži daljnja istraživanja primjerenim instrumentima i statističkim
postupcima.

Ključne riječi
socijalne vještine; školski uspjeh; učenici; spol i dob

Hrčak ID: 83154

URI
https://hrcak.srce.hr/83154

[engleski] [njemački]

Posjeta: 6.319 *