hrcak mascot   Srce   HID

Stručni rad

HIBRIDNI MODEL STUDIRANJA NA VISOKIM UČILIŠTIMA

Kristijan Matas ; Politehnika Pula, Pula, Hrvatska
Boris Marjanović ; Politehnika Pula, Pula, Hrvatska
Barbara Marušnik ; Politehnika Pula, Pula, Hrvatska

Puni tekst: engleski, pdf (397 KB) str. 137-143 preuzimanja: 297* citiraj
APA 6th Edition
Matas, K., Marjanović, B. i Marušnik, B. (2012). HYBRID STUDY MODEL ON HIGHER EDUCATION INSTITUTIONS. Informatologia, 45 (2), 137-143. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/84813
MLA 8th Edition
Matas, Kristijan, et al. "HYBRID STUDY MODEL ON HIGHER EDUCATION INSTITUTIONS." Informatologia, vol. 45, br. 2, 2012, str. 137-143. https://hrcak.srce.hr/84813. Citirano 19.10.2019.
Chicago 17th Edition
Matas, Kristijan, Boris Marjanović i Barbara Marušnik. "HYBRID STUDY MODEL ON HIGHER EDUCATION INSTITUTIONS." Informatologia 45, br. 2 (2012): 137-143. https://hrcak.srce.hr/84813
Harvard
Matas, K., Marjanović, B., i Marušnik, B. (2012). 'HYBRID STUDY MODEL ON HIGHER EDUCATION INSTITUTIONS', Informatologia, 45(2), str. 137-143. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/84813 (Datum pristupa: 19.10.2019.)
Vancouver
Matas K, Marjanović B, Marušnik B. HYBRID STUDY MODEL ON HIGHER EDUCATION INSTITUTIONS. Informatologia [Internet]. 2012 [pristupljeno 19.10.2019.];45(2):137-143. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/84813
IEEE
K. Matas, B. Marjanović i B. Marušnik, "HYBRID STUDY MODEL ON HIGHER EDUCATION INSTITUTIONS", Informatologia, vol.45, br. 2, str. 137-143, 2012. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/84813. [Citirano: 19.10.2019.]

Sažetak
Razvoj općenito, a tehnike i tehnologije posebno, zahtijevaju stalno učenje i stjecanje novih znanja i sposobnosti. Stoga je usvojen princip cijeloživotnog učenja sa utvrđenim ishodima učenja i izlaznim kompetencijama. Time je ujedno otvorena problematika učenja nakon završetka svakog pojedinog stupnja obrazovanja.U radu je prikazan jedan model studiranja prilagođen potrebama zaposlenih studenata na visokoškolskim ustanovama. Prikazane su prednosti i nedostaci klasičnog modela, te je razrađen jedan hibridni model s ciljem poboljšanja efikasnosti procesa studiranja na višoj razini. Kreirani hibridni model zadovoljava potrebe studenata uz rad zadržavajući pri tome kvalitetu studiranja.

Ključne riječi
visoko obrazovne institucije; odrasli studenti; model studiranja; učinkovitost procesa učenja

Hrčak ID: 84813

URI
https://hrcak.srce.hr/84813

[engleski]

Posjeta: 514 *