hrcak mascot   Srce   HID

Original scientific paper

ULOGA SOCIJALNOG MARKETINGA U KOMUNIKATIVNIM PARTNERSKIM ODNOSIMA

Nataša Demšar Pečak ; Alma Mater Europaea, European Centre Maribor, Maribor, Slovenia
Marija Ovsenik ; Alma Mater Europaea, European Centre Maribor, Maribor, Slovenia

Fulltext: english, pdf (447 KB) pages 194-207 downloads: 376* cite
APA 6th Edition
Demšar Pečak, N. & Ovsenik, M. (2012). THE ROLE OF SOCIAL MARKETING IN A COMMUNICATIVE PARTNER RELATIONSHIP. Informatologia, 45 (3), 194-207. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/87373
MLA 8th Edition
Demšar Pečak, Nataša and Marija Ovsenik. "THE ROLE OF SOCIAL MARKETING IN A COMMUNICATIVE PARTNER RELATIONSHIP." Informatologia, vol. 45, no. 3, 2012, pp. 194-207. https://hrcak.srce.hr/87373. Accessed 12 Nov. 2019.
Chicago 17th Edition
Demšar Pečak, Nataša and Marija Ovsenik. "THE ROLE OF SOCIAL MARKETING IN A COMMUNICATIVE PARTNER RELATIONSHIP." Informatologia 45, no. 3 (2012): 194-207. https://hrcak.srce.hr/87373
Harvard
Demšar Pečak, N., and Ovsenik, M. (2012). 'THE ROLE OF SOCIAL MARKETING IN A COMMUNICATIVE PARTNER RELATIONSHIP', Informatologia, 45(3), pp. 194-207. Available at: https://hrcak.srce.hr/87373 (Accessed 12 November 2019)
Vancouver
Demšar Pečak N, Ovsenik M. THE ROLE OF SOCIAL MARKETING IN A COMMUNICATIVE PARTNER RELATIONSHIP. Informatologia [Internet]. 2012 [cited 2019 November 12];45(3):194-207. Available from: https://hrcak.srce.hr/87373
IEEE
N. Demšar Pečak and M. Ovsenik, "THE ROLE OF SOCIAL MARKETING IN A COMMUNICATIVE PARTNER RELATIONSHIP", Informatologia, vol.45, no. 3, pp. 194-207, 2012. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/87373. [Accessed: 12 November 2019]

Abstracts
Ovaj članak predstavlja studiju čiji je cilj utvrditi je li društveni marketing pravo intervencije i motivacijski pristup rješavanju problema u vezi pravnih ili neudana heteroseksualnim partnerima, koji su suočeni s problemima poput međusobnog sukoba, neadekvatne komunikacije, problemi otuđenja, emocionalno odvajanje, brak nevjera, razne ovisnosti, mentalno ili fizičko nasilje i problemi u podizanju djece. Istraživanje je razmotrio ulogu društvenog marketinga kao novi kreativni pristup intervenirali i mijenjanje stavova i razvoj individualni plan s pojedincima i parovima i njihove društvene sredine.

Keywords
društveni marketing; programi prevencije; partnerstvo; obiteljski obrasci; obrazovanje

Hrčak ID: 87373

URI
https://hrcak.srce.hr/87373

[english]

Visits: 777 *