hrcak mascot   Srce   HID

Izvorni znanstveni članak

ULOGA SOCIJALNOG MARKETINGA U KOMUNIKATIVNIM PARTNERSKIM ODNOSIMA

Nataša Demšar Pečak ; Alma Mater Europaea, European Centre Maribor, Maribor, Slovenia
Marija Ovsenik ; Alma Mater Europaea, European Centre Maribor, Maribor, Slovenia

Puni tekst: engleski, pdf (447 KB) str. 194-207 preuzimanja: 376* citiraj
APA 6th Edition
Demšar Pečak, N. i Ovsenik, M. (2012). THE ROLE OF SOCIAL MARKETING IN A COMMUNICATIVE PARTNER RELATIONSHIP. Informatologia, 45 (3), 194-207. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/87373
MLA 8th Edition
Demšar Pečak, Nataša i Marija Ovsenik. "THE ROLE OF SOCIAL MARKETING IN A COMMUNICATIVE PARTNER RELATIONSHIP." Informatologia, vol. 45, br. 3, 2012, str. 194-207. https://hrcak.srce.hr/87373. Citirano 13.11.2019.
Chicago 17th Edition
Demšar Pečak, Nataša i Marija Ovsenik. "THE ROLE OF SOCIAL MARKETING IN A COMMUNICATIVE PARTNER RELATIONSHIP." Informatologia 45, br. 3 (2012): 194-207. https://hrcak.srce.hr/87373
Harvard
Demšar Pečak, N., i Ovsenik, M. (2012). 'THE ROLE OF SOCIAL MARKETING IN A COMMUNICATIVE PARTNER RELATIONSHIP', Informatologia, 45(3), str. 194-207. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/87373 (Datum pristupa: 13.11.2019.)
Vancouver
Demšar Pečak N, Ovsenik M. THE ROLE OF SOCIAL MARKETING IN A COMMUNICATIVE PARTNER RELATIONSHIP. Informatologia [Internet]. 2012 [pristupljeno 13.11.2019.];45(3):194-207. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/87373
IEEE
N. Demšar Pečak i M. Ovsenik, "THE ROLE OF SOCIAL MARKETING IN A COMMUNICATIVE PARTNER RELATIONSHIP", Informatologia, vol.45, br. 3, str. 194-207, 2012. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/87373. [Citirano: 13.11.2019.]

Sažetak
Ovaj članak predstavlja studiju čiji je cilj utvrditi je li društveni marketing pravo intervencije i motivacijski pristup rješavanju problema u vezi pravnih ili neudana heteroseksualnim partnerima, koji su suočeni s problemima poput međusobnog sukoba, neadekvatne komunikacije, problemi otuđenja, emocionalno odvajanje, brak nevjera, razne ovisnosti, mentalno ili fizičko nasilje i problemi u podizanju djece. Istraživanje je razmotrio ulogu društvenog marketinga kao novi kreativni pristup intervenirali i mijenjanje stavova i razvoj individualni plan s pojedincima i parovima i njihove društvene sredine.

Ključne riječi
društveni marketing; programi prevencije; partnerstvo; obiteljski obrasci; obrazovanje

Hrčak ID: 87373

URI
https://hrcak.srce.hr/87373

[engleski]

Posjeta: 777 *