hrcak mascot   Srce   HID

Prethodno priopćenje

ANALIZA KNJIŽNIČNOGA POSLOVANJA PRIMJENOM TEORIJE REDOVA ČEKANJA

Mandi Orlić ; Tehničko veleučilište, Zagreb, Hrvatska
Marija Marinović ; Odjel za informatiku, Sveučilište u Rijeci, Rijeka, Hrvatska

Puni tekst: engleski, pdf (648 KB) str. 297-305 preuzimanja: 931* citiraj
APA 6th Edition
Orlić, M. i Marinović, M. (2012). ANALYSIS OF LIBRARY OPERATION USING THE QUEUING THEORY. Informatologia, 45 (4), 297-305. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/94308
MLA 8th Edition
Orlić, Mandi i Marija Marinović. "ANALYSIS OF LIBRARY OPERATION USING THE QUEUING THEORY." Informatologia, vol. 45, br. 4, 2012, str. 297-305. https://hrcak.srce.hr/94308. Citirano 26.02.2021.
Chicago 17th Edition
Orlić, Mandi i Marija Marinović. "ANALYSIS OF LIBRARY OPERATION USING THE QUEUING THEORY." Informatologia 45, br. 4 (2012): 297-305. https://hrcak.srce.hr/94308
Harvard
Orlić, M., i Marinović, M. (2012). 'ANALYSIS OF LIBRARY OPERATION USING THE QUEUING THEORY', Informatologia, 45(4), str. 297-305. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/94308 (Datum pristupa: 26.02.2021.)
Vancouver
Orlić M, Marinović M. ANALYSIS OF LIBRARY OPERATION USING THE QUEUING THEORY. Informatologia [Internet]. 2012 [pristupljeno 26.02.2021.];45(4):297-305. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/94308
IEEE
M. Orlić i M. Marinović, "ANALYSIS OF LIBRARY OPERATION USING THE QUEUING THEORY", Informatologia, vol.45, br. 4, str. 297-305, 2012. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/94308. [Citirano: 26.02.2021.]

Sažetak
Uvođenjem informacijske tehnologije u poslovanje, knjižnice su osuvremenile način rada i pružanje svojih usluga, omogućile su korisnicima kvalitetniji i brži pristup izvorima informacija i
znanja. Međutim, na stalno prisutan problem, problem čekanja, proteklih je godina, imajući važnu ulogu u njegovu rješavanju, ukazala teorija redova čekanja. Budući da se knjižnično poslovanje definira kao sustav masovnog opsluživanja primijenili smo teoriju redova čekanja, kako bismo utvrdili, iskorištenost uslužnoga mjesta u
procesu opsluživanja knjižnice i vrijeme čekanja za dobivanje usluge. Izveli smo i opće relacije za određivanje optimalnog broja potrebne knjižnične građe i predviđanja njegove cirkulacije.

Ključne riječi
knjižnično poslovanje; teorija redova čekanja; korisnici

Hrčak ID: 94308

URI
https://hrcak.srce.hr/94308

[engleski]

Posjeta: 1.288 *