hrcak mascot   Srce   HID

Pregledni rad

PLANIRANJE I PROGRAMIRANJE NASTAVE GLAZBENE KULTURE U PRVI TRI RAZREDA OSNOVNE ŠKOLE

Jasna Šulentić Begić ; Učiteljski fakultet, Osijek, Hrvatska
Antonija Kaleb ; OŠ "Stjepan Radić", Božjakovina, Hrvatska

Puni tekst: hrvatski, pdf (311 KB) str. 168-186 preuzimanja: 5.296* citiraj
APA 6th Edition
Šulentić Begić, J. i Kaleb, A. (2012). PLANIRANJE I PROGRAMIRANJE NASTAVE GLAZBENE KULTURE U PRVI TRI RAZREDA OSNOVNE ŠKOLE. Život i škola, LVIII (28), 168-186. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/95250
MLA 8th Edition
Šulentić Begić, Jasna i Antonija Kaleb. "PLANIRANJE I PROGRAMIRANJE NASTAVE GLAZBENE KULTURE U PRVI TRI RAZREDA OSNOVNE ŠKOLE." Život i škola, vol. LVIII, br. 28, 2012, str. 168-186. https://hrcak.srce.hr/95250. Citirano 19.04.2021.
Chicago 17th Edition
Šulentić Begić, Jasna i Antonija Kaleb. "PLANIRANJE I PROGRAMIRANJE NASTAVE GLAZBENE KULTURE U PRVI TRI RAZREDA OSNOVNE ŠKOLE." Život i škola LVIII, br. 28 (2012): 168-186. https://hrcak.srce.hr/95250
Harvard
Šulentić Begić, J., i Kaleb, A. (2012). 'PLANIRANJE I PROGRAMIRANJE NASTAVE GLAZBENE KULTURE U PRVI TRI RAZREDA OSNOVNE ŠKOLE', Život i škola, LVIII(28), str. 168-186. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/95250 (Datum pristupa: 19.04.2021.)
Vancouver
Šulentić Begić J, Kaleb A. PLANIRANJE I PROGRAMIRANJE NASTAVE GLAZBENE KULTURE U PRVI TRI RAZREDA OSNOVNE ŠKOLE. Život i škola [Internet]. 2012 [pristupljeno 19.04.2021.];LVIII(28):168-186. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/95250
IEEE
J. Šulentić Begić i A. Kaleb, "PLANIRANJE I PROGRAMIRANJE NASTAVE GLAZBENE KULTURE U PRVI TRI RAZREDA OSNOVNE ŠKOLE", Život i škola, vol.LVIII, br. 28, str. 168-186, 2012. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/95250. [Citirano: 19.04.2021.]

Sažetak
Tema je ovoga rada planiranje i programiranje nastave glazbene kulture u prva tri
razreda osnovne škole. Nastava je složena društvena djelatnost tijekom koje se odgaja i obrazuje
mladi naraštaj u njegovoj razvojnoj dobi te uspjeh toga rada zavisi od načina i kvalitete
pripremanja učitelja. Sam pojam pripremanja nastavnika definira se kao permanentan proces
koji se provodi paralelno s nastavnim radom. Cjeloživotno učenje, tj. permanentno usavršavanje,
neophodno je za uspješno pripremanje nastavnika. Razlikuje se godišnje, mjesečno,
tjedno i dnevno pripremanje.
U svrhu ovog rada provedeno je istraživanje kojemu je cilj bio utvrditi kako učitelji primarnog
obrazovanja pristupaju planiranju i programiranju nastave glazbene kulture u prva tri
razreda osnovne škole. Anketiranjem smo saznali da učitelji temeljito pristupaju godišnjem
planiranju nastave glazbene kulture jer se uz udžbenike, priručnike i nastavni plan i program
koriste i dodatnom literaturom uzimajući pritom u obzir ponajviše interese učenika i otvorenost
modela nastave glazbene kulture koji nudi učiteljima mogućnost slobode pri izboru sadržaja.
Također smo saznali da učitelji smatraju da su opterećeni pisanjem dnevnih priprava za
nastavu. Iznenađuje činjenica da se nijedan ispitani učitelj u nastavi glazbene kulture ne koristi
instrumentom, čemu uzrok može biti nedovoljna kompetentnost učitelja. Zbog toga učitelji
trebaju težiti vlastitom permanentnom usavršavanju kako bi išli ukorak s inovacijama u
nastavi te kako bi pružili učenicima kvalitetnu nastavu.

Ključne riječi
nastava glazbene kulture; primarno obrazovanje; planiranje i programiranje nastave; cjeloživotno učenje

Hrčak ID: 95250

URI
https://hrcak.srce.hr/95250

[engleski] [njemački]

Posjeta: 6.259 *