hrcak mascot   Srce   HID

Stručni rad

Odnos knjižnice u komunikaciji sa korisnicima

Ivo Tokić

Puni tekst nije dostupan.

Sažetak
Knjižničari danas imaju naglašenu marketinšku potrebu predstavljanja vlastitog rada. Knjižnicu je potrebno učiniti vidljivom u njenom okruženju, knjižničare predstaviti sposobnima zadovoljiti brojne informacijske potrebe korisnika i afirmirati pozitivne odlike struke. Stalna rubrika u kvalitetnom znanstveno-stručnom časopisu omogućava knjižničarima priliku za informiranje i edukaciju te oblikovanje pozitivnog stava prema knjižnicama i knjižničarstvu općenito. Veći je broj knjižničara pozvanih na suradnju uočio ove značajke te su, uz pozitivne reakcije čitatelja i korisnika, predstavili svoje knjižnice i ostale korisne informacijske sadržaje stručnoj i znanstvenoj javnosti.

Ključne riječi
specijalizirane knjižnice; marketing; izdavaštvo; časopisi

Hrčak ID: 9248

URI
https://hrcak.srce.hr/9248

[engleski]

Posjeta: 865 *