hrcak mascot   Srce   HID

Izvorni znanstveni članak

Medijska pismenost i razvojni zadaci: Savezna Republika Njemačka kao studija slučaja

Senta Pfaff-Rüdiger ; Odjel za komunikacijsku znanost i medijska istraživanja, Sveučilište u Münchenu, München, Njemačka
Claudia Riesmeyer ; Odjel za komunikacijsku znanost i medijska istraživanja, Sveučilište u Münchenu, München, Njemačka
Anna Kümpel   ORCID icon orcid.org/0000-0001-7184-4057 ; Odjel za komunikacijsku znanost i medijska istraživanja, Sveučilište u Münchenu, München, Njemačka

Puni tekst: engleski, pdf (329 KB) str. 42-56 preuzimanja: 1.120* citiraj
APA 6th Edition
Pfaff-Rüdiger, S., Riesmeyer, C. i Kümpel, A. (2012). Media Literacy and Developmental Tasks: A Case Study in Germany. Medijske studije, 3 (6), 42-56. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/96362
MLA 8th Edition
Pfaff-Rüdiger, Senta, et al. "Media Literacy and Developmental Tasks: A Case Study in Germany." Medijske studije, vol. 3, br. 6, 2012, str. 42-56. https://hrcak.srce.hr/96362. Citirano 05.04.2020.
Chicago 17th Edition
Pfaff-Rüdiger, Senta, Claudia Riesmeyer i Anna Kümpel. "Media Literacy and Developmental Tasks: A Case Study in Germany." Medijske studije 3, br. 6 (2012): 42-56. https://hrcak.srce.hr/96362
Harvard
Pfaff-Rüdiger, S., Riesmeyer, C., i Kümpel, A. (2012). 'Media Literacy and Developmental Tasks: A Case Study in Germany', Medijske studije, 3(6), str. 42-56. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/96362 (Datum pristupa: 05.04.2020.)
Vancouver
Pfaff-Rüdiger S, Riesmeyer C, Kümpel A. Media Literacy and Developmental Tasks: A Case Study in Germany. Medijske studije [Internet]. 2012 [pristupljeno 05.04.2020.];3(6):42-56. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/96362
IEEE
S. Pfaff-Rüdiger, C. Riesmeyer i A. Kümpel, "Media Literacy and Developmental Tasks: A Case Study in Germany", Medijske studije, vol.3, br. 6, str. 42-56, 2012. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/96362. [Citirano: 05.04.2020.]

Sažetak
U radu je predstavljen model medijske pismenosti koji se temelji na vještinama. Pretpostavlja se da taj model može pomoći da se objasne digitalne nejednakosti. Model ujedinjuje svakodnevni život djece i njihove razvojne zadatke. Prema predloženom konceptu za korisnike se može reći da su medijski pismeni ako su sposobni uspješno ispuniti razvojne zadatke koristeći medije, a očekuje se i da promišljaju o posljedicama i rizicima korištenja medija. 2011. godine intervjuirano je 82 djece u Njemačkoj s ciljem da se dobije bolji uvid u poveznice između korištenja interneta, medijske pismenosti i digitalnih nejednakosti.

Ključne riječi
medijska pismenost; razvojni zadaci; internet; digitalne nejednakosti; kvalitativni pristup

Hrčak ID: 96362

URI
https://hrcak.srce.hr/96362

[engleski]

Posjeta: 1.787 *