hrcak mascot   Srce   HID

Izvorni znanstveni članak

Digitalne vještine: Kritičko razmatranje istraživanja i politika

Jos de Haan ; Nizozemski institut za društvena istraživanja/SCP i Sveučilište Erasmus u Rotterdamu, Rotterdam, Nizozemska
Nathalie Sonck ; Nizozemski institut za društvena istraživanja/SCP, Nizozemska

Puni tekst: engleski, pdf (313 KB) str. 125-137 preuzimanja: 608* citiraj
APA 6th Edition
de Haan, J. i Sonck, N. (2012). Digital Skills in Perspective: A Critical Reflection on Research and Policy. Medijske studije, 3 (6), 125-137. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/96387
MLA 8th Edition
de Haan, Jos i Nathalie Sonck. "Digital Skills in Perspective: A Critical Reflection on Research and Policy." Medijske studije, vol. 3, br. 6, 2012, str. 125-137. https://hrcak.srce.hr/96387. Citirano 05.04.2020.
Chicago 17th Edition
de Haan, Jos i Nathalie Sonck. "Digital Skills in Perspective: A Critical Reflection on Research and Policy." Medijske studije 3, br. 6 (2012): 125-137. https://hrcak.srce.hr/96387
Harvard
de Haan, J., i Sonck, N. (2012). 'Digital Skills in Perspective: A Critical Reflection on Research and Policy', Medijske studije, 3(6), str. 125-137. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/96387 (Datum pristupa: 05.04.2020.)
Vancouver
de Haan J, Sonck N. Digital Skills in Perspective: A Critical Reflection on Research and Policy. Medijske studije [Internet]. 2012 [pristupljeno 05.04.2020.];3(6):125-137. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/96387
IEEE
J. de Haan i N. Sonck, "Digital Skills in Perspective: A Critical Reflection on Research and Policy", Medijske studije, vol.3, br. 6, str. 125-137, 2012. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/96387. [Citirano: 05.04.2020.]

Sažetak
U ovom radu autori prikazuju istraživanja o digitalnim vještinama, rezultate tih istraživanja te primjenu rezultata istraživanja u stvaranju politike u posljednjih petnaest godina. Tijekom vremena promijenile su se teme rasprava o digitalnim vještinama. Sadašnja povezanost s medijskom pismenošću veže digitalne vještine sa širim temama koje se tiču građanstva te poziva na proširenu istraživačku agendu koja uključuje unapređenje vještina, znanja o medijskim sustavima i stavove prema medijima. To utječe i na politike koje se tiču obrazovanja, rada i socijalnog uključivanja. Autori razmatraju i do kojega stupnja istraživanja mogu pomoći u raspravama o tim politikama. Rasprava je organizirana u četiri dijela, pri čemu se prati kronologija razvitka istraživanja digitalnih vještina. Autori prvo prikazuju deskriptivno istraživanje digitalnih vještina u kontekstu digitalne podjele. Drugi i treći dio slijede teoretski zaokret u istraživačkoj agendi s fokusom na uzroke i posljedice razlika u posjedovanju digitalnih vještina. U četvrtom dijelu autori raspravljaju o suvremenom razvoju, odnosno o uključivanju digitalnih vještina u
šire područje istraživačke agende o medijskoj pismenosti.

Ključne riječi
digitalne vještine; politika; medijska pismenost; istraživačka agenda

Hrčak ID: 96387

URI
https://hrcak.srce.hr/96387

[engleski]

Posjeta: 1.010 *