hrcak mascot   Srce   HID

Original scientific paper

Modeliranje i operativno testiranje modulacije širine impulsa kod vremena ubrizgavanja za motor paljen pomoću svjećice

Ioan Hiticas ; Politehnica University of Timisoara, Pta. Victoriei, Nr. 2, Timisoara, Romania
Daniel Marin ; Hautes Etudes d’Ingénieur, 13 rue de Toul, F-59046 Lille Cedex, Lille, France
Liviu Mihon ; Politehnica University of Timisoara, Pta. Victoriei, Nr. 2, Timisoara, Romania

Fulltext: croatian, pdf (809 KB) pages 147-153 downloads: 2.404* cite
APA 6th Edition
Hiticas, I., Marin, D. & Mihon, L. (2013). Modeliranje i operativno testiranje modulacije širine impulsa kod vremena ubrizgavanja za motor paljen pomoću svjećice. Tehnički vjesnik, 20 (1), 147-153. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/97492
MLA 8th Edition
Hiticas, Ioan, et al. "Modeliranje i operativno testiranje modulacije širine impulsa kod vremena ubrizgavanja za motor paljen pomoću svjećice." Tehnički vjesnik, vol. 20, no. 1, 2013, pp. 147-153. https://hrcak.srce.hr/97492. Accessed 15 Nov. 2019.
Chicago 17th Edition
Hiticas, Ioan, Daniel Marin and Liviu Mihon. "Modeliranje i operativno testiranje modulacije širine impulsa kod vremena ubrizgavanja za motor paljen pomoću svjećice." Tehnički vjesnik 20, no. 1 (2013): 147-153. https://hrcak.srce.hr/97492
Harvard
Hiticas, I., Marin, D., and Mihon, L. (2013). 'Modeliranje i operativno testiranje modulacije širine impulsa kod vremena ubrizgavanja za motor paljen pomoću svjećice', Tehnički vjesnik, 20(1), pp. 147-153. Available at: https://hrcak.srce.hr/97492 (Accessed 15 November 2019)
Vancouver
Hiticas I, Marin D, Mihon L. Modeliranje i operativno testiranje modulacije širine impulsa kod vremena ubrizgavanja za motor paljen pomoću svjećice. Tehnički vjesnik [Internet]. 2013 [cited 2019 November 15];20(1):147-153. Available from: https://hrcak.srce.hr/97492
IEEE
I. Hiticas, D. Marin and L. Mihon, "Modeliranje i operativno testiranje modulacije širine impulsa kod vremena ubrizgavanja za motor paljen pomoću svjećice", Tehnički vjesnik, vol.20, no. 1, pp. 147-153, 2013. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/97492. [Accessed: 15 November 2019]
Fulltext: english, pdf (809 KB) pages 147-153 downloads: 461* cite
APA 6th Edition
Hiticas, I., Marin, D. & Mihon, L. (2013). Modelling and operational testing of pulse-width modulation at injection time for a spark-ignition engine. Tehnički vjesnik, 20 (1), 147-153. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/97492
MLA 8th Edition
Hiticas, Ioan, et al. "Modelling and operational testing of pulse-width modulation at injection time for a spark-ignition engine." Tehnički vjesnik, vol. 20, no. 1, 2013, pp. 147-153. https://hrcak.srce.hr/97492. Accessed 15 Nov. 2019.
Chicago 17th Edition
Hiticas, Ioan, Daniel Marin and Liviu Mihon. "Modelling and operational testing of pulse-width modulation at injection time for a spark-ignition engine." Tehnički vjesnik 20, no. 1 (2013): 147-153. https://hrcak.srce.hr/97492
Harvard
Hiticas, I., Marin, D., and Mihon, L. (2013). 'Modelling and operational testing of pulse-width modulation at injection time for a spark-ignition engine', Tehnički vjesnik, 20(1), pp. 147-153. Available at: https://hrcak.srce.hr/97492 (Accessed 15 November 2019)
Vancouver
Hiticas I, Marin D, Mihon L. Modelling and operational testing of pulse-width modulation at injection time for a spark-ignition engine. Tehnički vjesnik [Internet]. 2013 [cited 2019 November 15];20(1):147-153. Available from: https://hrcak.srce.hr/97492
IEEE
I. Hiticas, D. Marin and L. Mihon, "Modelling and operational testing of pulse-width modulation at injection time for a spark-ignition engine", Tehnički vjesnik, vol.20, no. 1, pp. 147-153, 2013. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/97492. [Accessed: 15 November 2019]

Abstracts
Danas, kada govorimo o bilo kojem polju moramo uključiti upravljanje računalom. Zbog prednosti njegovog binarnog sustava, ono može upravljati signalima iz uređaja i kontrolirati ih u vrlo kratkom vremenu. U ovom radu smo željeli predstaviti studije i istraživanja tehnologije PWM (Pulse Width Modulation - modulacije širine impulsa). Današnji motori su opskrbljeni s elektronički upravljanim sustavom ubrizgavanja. Tijekom istraživanja uspostavili smo vezu između nekoliko parametara koji su uključeni u povećanje performansi motora. PWM, najčešće korištena tehnika za kontroliranje snage inercijskih električnih uređaja, korištena je za predstavljanje prednosti kontrole vremena ubrizgavanja, s vrlo dobrim rezultatima u sustavu upravljanja motorom. Uzeli smo u obzir neke parametre, kao tlak, napon baterije, lambda signale, količinu goriva i zraka, itd., a sve to u vremenskom razvoju s ECU pomoćnim upravljanjem. Korištenje MATLAB/Simulink softvera uspjeli smo upravljati, počevši od referentnih brzina, položaja regulacije i drugih parametara, potrebnih podataka iz ispitivanog vozila, Dacia Logan 1.4 MPI (pokretanog Renaultom), razvojem vremena ubrizgavanja uporabom modulacije širine impulsa. Stvaranjem PWM signala možemo točno kontrolirati vrijeme ubrizgavanja.

Keywords
digitalna obrada signala; modulacija širine impulsa; osciloskopi; regulacija napona; trenutačno mjerenje

Hrčak ID: 97492

URI
https://hrcak.srce.hr/97492

[english]

Visits: 3.177 *