hrcak mascot   Srce   HID

Pregledni rad

ISPRAVAK ŠKOLSKE ZADAĆE. METODIČKI MODEL NASTAVNOG SATA

Vesna Nosić ; Gimnazija

Puni tekst: hrvatski, pdf (206 KB) str. 463-473 preuzimanja: 6.651* citiraj
APA 6th Edition
Nosić, V. (2012). ISPRAVAK ŠKOLSKE ZADAĆE. METODIČKI MODEL NASTAVNOG SATA. Croatica et Slavica Iadertina, 8/2 (8.), 463-473. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/98699
MLA 8th Edition
Nosić, Vesna. "ISPRAVAK ŠKOLSKE ZADAĆE. METODIČKI MODEL NASTAVNOG SATA." Croatica et Slavica Iadertina, vol. 8/2, br. 8., 2012, str. 463-473. https://hrcak.srce.hr/98699. Citirano 23.01.2020.
Chicago 17th Edition
Nosić, Vesna. "ISPRAVAK ŠKOLSKE ZADAĆE. METODIČKI MODEL NASTAVNOG SATA." Croatica et Slavica Iadertina 8/2, br. 8. (2012): 463-473. https://hrcak.srce.hr/98699
Harvard
Nosić, V. (2012). 'ISPRAVAK ŠKOLSKE ZADAĆE. METODIČKI MODEL NASTAVNOG SATA', Croatica et Slavica Iadertina, 8/2(8.), str. 463-473. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/98699 (Datum pristupa: 23.01.2020.)
Vancouver
Nosić V. ISPRAVAK ŠKOLSKE ZADAĆE. METODIČKI MODEL NASTAVNOG SATA. Croatica et Slavica Iadertina [Internet]. 2012 [pristupljeno 23.01.2020.];8/2(8.):463-473. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/98699
IEEE
V. Nosić, "ISPRAVAK ŠKOLSKE ZADAĆE. METODIČKI MODEL NASTAVNOG SATA", Croatica et Slavica Iadertina, vol.8/2, br. 8., str. 463-473, 2012. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/98699. [Citirano: 23.01.2020.]

Sažetak
Rad je prikaz priprave i izvođenja nastavne jedinice Ispravak školske zadaće u okviru nastavnog predmeta hrvatski jezik u nastavnom programu gimnazija. Nastavna tema nalazi se u predmetnom području jezično izražavanje. Priprava i izvedba nastavne jedinice sadrži sljedeće elemente – nastavna tema, nastavna jedinica, broj sati, ključni pojmovi; obrazovna postignuća; tip, ciljevi i zadaće (obrazovne, odgojne, funkcionalne, komunikacijske) nastavnog sata; metodički sustav; nastavna sredstva, pomagala, oblici, postupci i metode;
unutarpredmetna i međupredmetna korelacija te struktura i trajanje pojedinog dijela nastavnog sata. Prikaz izvedbenog dijela nastavne jedinice sadrži pjesmu nekadašnjeg učenika gimnazije o školskoj zadaći, elemente po kojima je trebalo napisati esej, esej jednog
učenika i analizu eseja, jezične i stilske pogreške iz školskih zadaća (školskih eseja) cjelokupnog razrednog odjela s rješenjima, značajke uspješno napisanog eseja i zadatak za domaću zadaću. Nastavni sat, osmišljen različitim oblicima i metodama, potaknuo je zainteresiranost učenika na aktivan rad. Jezična naobrazba učenika (poznavanje
pravopisne norme i gramatike) bila je povezana s pisanim izražavanjem – oblikovanjem eseja kao tekstovne vrste.

Ključne riječi
analiza; ispravak; jezična pogreška; stilska pogreška; školski esej

Hrčak ID: 98699

URI
https://hrcak.srce.hr/98699

[njemački]

Posjeta: 7.155 *