hrcak mascot   Srce   HID

National security and the future, Vol.13 No.1-2 Ožujak 2012.

Izvorni znanstveni članak

Politička promidžba kao socijalna pojava

Branko Hebrang

Puni tekst: hrvatski, pdf (1 MB) str. 11-126 preuzimanja: 1.507* citiraj
APA 6th Edition
Hebrang, B. (2012). Politička promidžba kao socijalna pojava. National security and the future, 13 (1-2), 11-126. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/99453
MLA 8th Edition
Hebrang, Branko. "Politička promidžba kao socijalna pojava." National security and the future, vol. 13, br. 1-2, 2012, str. 11-126. https://hrcak.srce.hr/99453. Citirano 23.10.2018.
Chicago 17th Edition
Hebrang, Branko. "Politička promidžba kao socijalna pojava." National security and the future 13, br. 1-2 (2012): 11-126. https://hrcak.srce.hr/99453
Harvard
Hebrang, B. (2012). 'Politička promidžba kao socijalna pojava', National security and the future, 13(1-2), str. 11-126. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/99453 (Datum pristupa: 23.10.2018.)
Vancouver
Hebrang B. Politička promidžba kao socijalna pojava. National security and the future [Internet]. 12.03.2012. [pristupljeno 23.10.2018.];13(1-2):11-126. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/99453
IEEE
B. Hebrang, "Politička promidžba kao socijalna pojava", National security and the future, vol.13, br. 1-2, str. 11-126, ožujak 2012. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/99453. [Citirano: 23.10.2018.]

Sažetak
Politička promidžba u širem smislu, kao subdisciplina informacijske strategije uvjeravanja, zbog naglog razvoja telekomunikacija i masovnih medija u 20. stoljeću bila je važna, a u 21. stoljeću postala je i dominantna informacijska strategija neodvojiva od sadržaja masovnih medija. Promidžbene poruke mogu utjecati pozitivno i negativno na društvene procese, informirati i dezinformirati. Politička promidžba pozitivne paradigme može biti društveno vrijedna ako je sukladna cilju zajedničkog dobra i može utjecati na smanjenje kaosa u društvenom sustavu ali kada je u području negativne promidžbene paradigme njena poruka je izvan područja informacija što vodi u disfunkciju društva. U prijenosu medijskih promidžbenih poruka sporno je funkcioniranje masovnih medija i novinarstva, pa je rješenje etičkih prijepora pronađeno u stapanju novinarstva i odnosa s javnošću, oblika promidžbe koji u novinara ne će izazvati grizodušje a u javnosti odbojnost.

Ključne riječi
informacijska strategija; politička promidžba; promidžba negativne paradigme; otvorena i prikrivena promidžba; odnosi s javnošću; masovni mediji; novinarstvo; javno znanje

Hrčak ID: 99453

URI
https://hrcak.srce.hr/99453

[engleski]

Posjeta: 1.803 *